Jeg skal finne gleden frem!

Jeg har hatt noen veldig tunge dager. Men nå skal jeg riste dette tungsinnet av meg, og fokusere på alt det som er gledelig i livet mitt. Jeg er blitt ganske flink til å komme meg raskt tilbake igjen, så det skal nok gå bra med meg. Jeg har jobbet meg gjennom verre ting enn dette, så det skal bli bra igjen. Jeg gleder meg over familien min, og alt som jeg opplever av gode ting i livet mitt. Jeg har mange jern i ilden, og det kommer travle tider fremover. Da kan det ikke nytte å grave seg ned i gammel dritt. Jeg er heldigvis en sterk dame som vet hva jeg må gjøre. Nå skal fokuset mitt ligge på mine oppgaver. Jeg skal i gang med prosjektene mine igjen.

I neste uke braker det for alvor løs igjen med møter og avtaler. Det skal bli godt å komme skikkelig i gang med alt sammen. Det hjelper meg videre. Jeg må tenke på helt andre ting. Jeg gleder meg til å treffe mange flotte mennesker. Sammen skal vi jobbe frem gode løsninger. Det er viktig for meg å kunne mestre det ansvaret som ligger på mine skuldre. Men selv jeg har lov til å ta litt telling iblant. Jeg skal i hvert fall skifte fokus nå, og brette opp ermene igjen. Det er på tide å gå fremover igjen. Jeg orker ikke å bli sittende i gammel møkk. Heldigvis er jeg utstyrt med masse pågangsmot og litt fandenivoldskhet! Jeg er nemlig nødt til å gi gass for å klare min hverdag og min ryggsekk!

Jeg har masse å glede meg over! Jeg har min kjære familie, og gode venninner. Jeg er aktiv i frivillig arbeid, og det gir meg veldig mye. Jeg er svært heldig som får oppleve fremgang med privatliv og firma. Det er viktig å minne seg selv på det som er veldig bra i livet. Jeg har en god fremtid foran meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg