Mitt liv, og mine valg!

Jeg har tatt noen valg som ikke alle andre ville gjort. Jeg har valgt å være åpen. Det er noe som ikke alle kan tenke seg. Det trigger følelser, og skaper reaksjoner.  Stort sett så får jeg positive reaksjoner. Men det hender at jeg møter på motstand. Det er helt ok. Vi er forskjellige, og jeg vet at mitt valg ikke A4. Heldigvis så er det ikke noe problem så lenge man likevel respektere hverandre. Jeg lever mitt liv, og har tatt mine egne valg. Jeg vet at min måte kanskje ikke er helt vanlig. Men det er det som fungerer for meg. Jeg kan ikke leve med en maske på meg lenger. Jeg må få være meg selv uten filter. Det går ikke å gjemme meg vekk. Jeg trenger å få formidle mine tanker og erfaringer med dere.

Jeg har bestemt meg for min vei videre. Sammen med min kjære ektemann så har vi lagt en plan for vår vei. Det er ikke alt som vi kan vite på forhånd, men vi er enige om de viktigste tingene. Det er helt avgjørende for meg. Livet er spennende, og jeg gleder meg til å se hva som venter på oss. Jeg velger å ha en positiv holdning til livet. Nå er jeg på et godt sted i livet, og det kan bli enda bedre fremover. Jeg sliter med mine ting, men er likevel i bedring. Det går den riktige veien. Men jeg er nødt til å jobbe meg fremover med små skritt. Jeg er villig til å bruke tid på dette. Det er mange valg som er har angret dypt på i mitt liv. Men å flytte hit til Mandal har jeg aldri angret på.

Jeg vet ikke hva som kommer til å skje fremover. Det er ikke sikkert at jeg klarer å oppnå de målene som jeg har. Men jeg skal uansett vite med meg selv at jeg har forsøkt skikkelig. Så får det gå litt som det går. Det er nå det føles riktig å starte på mine egne drømmer. Det kan ingen ta i fra meg. Jeg kjenner meg selv veldig godt etter hvert. Det er riktig å følge magefølelsen min. Jeg håper inderlig at dere vil følge meg videre på denne reisen!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg