Gleder meg til å komme i gang!

Da er vi kommet frem til dagen hvor årets første fylkesstyremøte i Mental Helse Vest Agder skal gjennomføres! Det skal bli godt å komme skikkelig i gang med frivillig arbeid igjen. Det har vært en ganske lang og god ferie nå etter en veldig travel høst. Jeg hadde et stort behov for å kunne koble skikkelig ut en stund. Men nå er det på tide å komme skikkelig i gang, og jeg gleder meg veldig til å treffe alle sammen igjen. Nå skal vi gjennom en spennende vår, og det er mange ting som skal gjennomføres. Jeg er klar for å styre dette på en god måte, og ser virkelig frem til å kunne lære enda mer om psykisk helse.  Jeg brenner virkelig for dette temaet, og det gir meg nødvendig kunnskap til mitt eget arbeid med WeLG Foredrag.

Det er deilig å komme skikkelig i gang med hverdagen. Nå har jeg en del ting som skjer fremover, og da fylles ikke dagene med så veldig mye tungsinn håper jeg. Det pleier å være en god ting for meg å være aktiv. Jeg satser på at det vil hjelper meg ut av denne tunge tiden nå. Jeg skal planlegge godt fremover, og ta godt vare på egen helse. Da kan jeg bidra på en god måte i frivillig arbeid og for familien min her hjemme. Det er litt sånn at jeg glemmer meg selv iblant. Men nå er fokuset på riktig plass, og jeg vet hva som fungerer aller best for meg i min hverdag.

Jeg håper at din hverdag også er god! Det er lov å erkjenne at dagene iblant er vel harde. Jeg vet det så utrolig godt selv. Jeg trenger ikke at noen forteller meg det. Nå har jeg vært gjennom noen tunge uker. Men jeg vet at de gode dagene kommer tilbake til meg snart. Og da skal jeg på ny få lov til å nyte gleden i livet. Det kommer stunder som er vanskelige å takle for oss alle sammen. Men jeg har skjønt at jeg styrer en hel del selv. Nå har jeg gått litt på en smell. Men jeg vet hvordan jeg skal fikse det igjen. Det kommer til å gå bra!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg