Jeg må jobbe hardt med meg selv!

Jeg har kommet meg i gang med å jobbe meg opp igjen. Det er faktisk ikke så enkelt selv om det er blitt gjort mange ganger før . Men jeg kjenner at det hjelper selv om det går litt sent. Jeg må virkelig jobbe hardt med meg selv denne gangen. Så nå ryddes der i hodet mitt. Jeg vil ha bort de negative tankene . Jeg vil fokusere på alt det positive som skjer i livet mitt om dagen! Jeg har herlige unger og en flott ektemann. Jeg har gode venninner som støtter og oppmuntrer meg. Jeg har WeLG Foredrag og bloggen min. Nettverket mitt vokser, og jeg jobbet med mange prosjekter .

Men likevel kjennes kroppen min tung og sær. Den stritter i mot når jeg vil være aktiv. Det er som om den leter etter unnskyldninger for å holdes i ro på sofaen en stund til. Tungsinnet kommer kjapt dersom noe går litt galt. Det er typiske tegn på depresjon, og jeg liker det slettes ikke. Men jeg har akseptert at det er slik. Da kan jeg begynne på jobben med å snu dette igjen. Jeg bruker mine verktøy, og det vil vinne over det tunge etterhvert. Jeg gleder meg til bedre dager. De kommer snart tilbake til meg igjen. Da skal jeg smile mye, og le mer. 

Jeg er i en fase nå hvor jeg er i aktivitet , og forsøker å ta kontrollen over depresjonssymptomer. Jeg kjenner meg selv veldig godt, og vet hva som må til å for jage dette vekk igjen. Håper Dere heier på meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg