Jeg blir veldig engasjert!

Jeg snakker med hjertet mitt når jeg holder foredrag. Jeg skriver for å lette på tanker og følelser inni meg selv. Jeg blir veldig engasjert i mange saker. Det trigger meg veldig, og jeg klarer ikke å la vær. Jeg føler med veldig mange mennesker fordi jeg har opplevd ting selv i løpet av livet mitt. Jeg vet så altfor godt hvordan det kan føles. Det hjelper meg i egen prosess å bidra for andre mennesker. Da bruker jeg meg selv på en positiv måte, og får veldig masse godt tilbake. Jeg utvikler nye vennskap, og jeg merker at det er veldig viktig for meg. Jeg er blitt tryggere på meg selv, og vet mer hvordan jeg egentlig henger sammen. Det er spennende å være engasjert. Man lærer ufattelig mye når man er åpen for oppleve nye ting.

Jeg kjenner at mange ting trigger meg veldig. Det kan være på godt og vondt. Noen ganger er det utelukkende positivt. Men noen ganger kan det medføre noen smeller. Jeg vet at det er slik jeg henger sammen som menneske. Jeg føler meg likevel sikker på at det er bra for meg. Når man er følelsesmenneske, så blir alt veldig forsterket. Når jeg er trist og motløs, så kan det bli veldig svart. Når jeg er glad og ler, så blir det med hele meg. Det er slik jeg er skrudd sammen som menneske. Jeg har blitt bedre kjent med meg selv de siste årene, og vet mer hvordan jeg skal håndtere følelsene. Det er noen harde motbakker i blant, men så blir utsikten veldig fin når livet smiler!

Jeg liker å være meg selv. Jeg klarer ikke å leve med en maske på lenger. Det er bare ikke mulig for meg å få til. Jeg trenger virkelig å få være meg selv på godt og vondt. Det er ikke meningen å virke vanskelig eller egoistisk. Det er bare slik jeg må ha det for å komme meg videre i livet mitt. Jeg er i ferd med å finne nye veier som jeg skal gå fremover, og det er veldig spennende for meg! Jeg gleder meg til å komme meg fremover i livet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg