Ryggen sviktet…..

Det ble en søndag med mye smerter og ubehag. Korsryggen min har kranglet endel de siste ukene, og nå toppet det seg i går. Så i dag er det avsted til kiropraktor for å løse opp i det som er galt. Dette er helt typisk meg når alt snører seg sammen. Når jeg strammer hvert fiber i kroppen min for å holde meg rakrygget og sterk selv om tungsinnet herjer med meg. Jeg har vært gjennom dette før for noen år siden. Denne gangen har min kjære tatt godt vare på meg, og virkelig gjort alt til det beste for meg. Men nå skal jeg knekkes litt, og så blir det mange turer i Furulunden fremover. Kroppen min sier ifra på sin egen nådeløse måte.

Jeg hater å ha smerter i ryggen. Jeg levde med det da livet var som aller verst. Nå kommer det nok som en reaksjon på den siste tiden med mye kjemping mot depresjon. Jeg ser det, og jeg skal jobbe meg gjennom det. Det blir roligere dager fremover , og fysisk aktivitet skal prioriteres aller først. Dette skal gå seg til igjen. Men det er hardt for tiden. Heldig er jeg som har flotte barn og en kjærlig ektemann som hjelper meg! Min kropp er ikke frisk, og jeg må snart lære at det er sånn. 

Så nå skal det faktisk tas mer hensyn til det faktum at min kropp sier i fra! Jeg må lytte mer til den, og ikke stritte så veldig imot hele tiden. Det ble en helg med masse smerter og ubehag. Men jeg føler meg trygg på at dette fikses ganske greit i løpet av en uke eller to! Jeg skal gå meg i form igjen ute i naturen mens jeg tenker ut nye kurs og foredragstemaer ! Jeg velger å være optimist!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg