Furulunden er magisk!

Jeg er så glad i Furulunden! Det er en nydelig del av Mandal! På fredag var jeg på tur der i to timer sammen med en god venninne. Vi fikk kost oss med masse prat , og vi tok en haug med bilder! Det er så utrolig deilig med slike dager hvor været er nydelig! Da viser Furulunden seg frem fra sin aller beste side! Det er en ladestasjon for både kropp og sjel! Vi hadde noen gode timer sammen. Jeg gleder meg over å kunne dele bilder med Dere fra den flotte turen vår ! Håper det kan være til glede og inspirasjon for andre! Å komme seg ut i naturen er gull verd for min del! Det gir meg så utrolig mye energi! På slike dager nyter jeg det å være ute!

Vi kom oss bort til et sted hvor fuglene og ekornene har sin egen matstasjon. Det var helt magisk. Der krydde av ekorn som løp og klatret overalt. Vi kunne stå få meter fra dem, og virkelig nyte livet i skogen. Jeg ble helt fascinert og glad. Det er så nydelige dyr. Vi fikk tart endel bilder uten at de reagerte på oss. En flott opplevelse for meg!

Jeg gleder meg allerede til neste tur! Jeh håper det blir allerede i dag! Det er godt for ryggen og kroppen min. Så blir jeg glad i tillegg! Ha en fin lørdag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg