Jeg valgte riktig!

Jeg har hatt noen uker nå med mange tanker om egen fremtid. Når tungsinn og smerter tar overhånd, så trigger det frem mange tanker og følelser. Jeg må liksom ta stilling til en del ting som jeg ikke liker så godt å tenke over. Jeg må erkjenne overfor meg selv at min kropp ikke er frisk. Det er liksom ikke alltid at hodet og kroppen henger sammen slik som det burde gjøre. Men denne gangen ble jeg ikke bare full av smerter fysisk i kroppen min. Jeg ble også motløs og veldig trist. Det er en ting som jeg ikke vil ha mye av fremover. Det var derfor helt nødvendig å endre på noe slik at kursen kunne snus til en bedre retning. Å kutte ut et blogginnlegg per dag har vært en riktig avgjørelse for meg. Nå føles ikke bloggen uoverkommelig lenger. Jeg la et altfor sterkt press på meg selv. Jeg skulle liksom være mer produktiv enn alle andre. Det gikk ikke lenger. Nå er bloggen igjen blitt en behagelig del av meg. Det er deilig å kjenne igjen den følelsen!

Jeg har også prioritert helsen min sterkere! Jeg har tatt imot behandling, og skal fortsette med det fremover. Jeg skal i gang med tilrettelagt trening i morgen, og det ser jeg frem til. Formen er stigende selv om jeg fortsatt sliter med smerter i korsrygg og muskler. Jeg har vært flittig til å gå rolige turer sammen med gode venner. Det har vært veldig deilig, og kjempebra for min mentale helse. Jeg har vært ute i solskinn og kuldegrader. Det har vært flotte naturopplevelser. Det er noe som virkelig stimulerer hjernen min til å tenke lysere. Jeg kan ikke si at depresjonen er over. Det er vanskeligere enn som så. Men det er lys i tunnelen. Jeg har fått litt mer gnist igjen. Det skal ikke få stoppe meg. Men denne gangen har jeg virkelig vært i kjelleren en tur. Det skremmer meg litt. Jeg liker ikke at visse ting trigger meg så voldsomt. Men slik er livet.

Jeg vil veldig gjerne lykkes med det som er mine drømmer! Da må jeg være villig til å jobbe langsiktig. Det er heldigvis ikke slik at alt avgjøres i løpet av en uke. Så jeg kan komme meg gjennom dette, og samtidig være i aktivitet. Selv om jeg er fortsatt litt redusert i formen, så skal det komme seg enda mer etter hvert. Jeg er aktiv på sosiale medier, og holder liv i alle drømmene mine! Jeg gleder meg til å se hvordan dette blir fremover!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg