Jeg vil finne min egen stil!

Det er ikke så enkelt å bli en voksen dame. Som skal ha en såkalt voksen stil. Jeg sliter litt. Helt ærlig så er det faktisk veldig vanskelig. Jeg kjemper enda mot joggebukser og hettegensere i butikken. De vil liksom bare være med meg hjem. Men jeg stritter imot. Jeg skal ikke tilbake til en slags forvokst ungdomsstil. Jeg er faktisk 40 år gammel, og har ulike verv. Jeg må ha klær som passer inn dit jeg skal. Men jeg tenker likevel at det må være lov å friske det litt til! Jeg trenger nemlig at det er litt futt og fart. Sterke farger, sminke og ørepynt. Det er liksom litt mer sprell med meg enn andre. Jeg har kanskje en personlighet som må ut gjennom stilen min også. Det kan ikke bare være traust og klassisk. Huff, jeg er en skikkelig virrete på dette området. Jeg gjør iblant noen  stunt som er litt annerledes. Store øredobber er jeg faktisk veldig glad i. Men så er det noen ganger jeg demper meg litt ned for å ikke skille meg mye ut.

Jeg har begynt med leppestift. Men jeg har enda ikke våget å ha røde lepper. Men gjett om jeg har lyst! Det føles bare litt vågalt på en rar måte. Men nå er det ikke noe som skal holde meg tilbake. I visse settinger kan jeg tillate meg å være litt mer vågal. Så da skal man ikke se bort fra at det kommer en snelle med røde lepper, store øredobber og et moteriktig hodeplagg på neste jentekveld! I slite settinger må det være lov å gi litt gass! Så toner jeg meg selv ned i andre anledninger. Jeg vil jo bli tatt på alvor når jeg representerer. Heldigvis så har jeg en garderobe som rommer begge deler. Jeg kan være meg selv. Det er det som er meningen. Man skal kunne vise ulike sider av seg selv. Det er viktig for meg å kunne slippe ut personligheten min. Jeg kan ikke være noe annet en det jeg er.

Jeg tror dette vil være noe som stadig endres! Det er liksom en prosess som pågår samtidig som jeg jobber med det mentale. Jeg er en voksen dame som bestemmer selv!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg