Jeg elsker Hver Gang Vi Møtes!

Det er deilige tider for meg nå! Endelig er vi i full gang med mitt favorittprogram på tv. Jeg simpelthen elsker Hver Gang Vi Møtes på TV2! Jeg har sett alle sesongene så utrolig mange ganger. Nå er vi kommet skikkelig i gang med årets sesong, og jeg nyter hvert eneste program. Jeg elsker å få vite mer om kjente og kjære artister. Det fenger meg veldig, og jeg blir bergtatt av alle de versjonene som blir laget av musikken. Jeg er så heldig at jeg kan se programmene om igjen via Apple tv og tv2 sumo her hjemme. Så jeg koser meg med alle episodene hver enste kveld nesten. Det kan summe i bakgrunnen, og jeg koser meg virkelig. Jeg har alltid likt norske artister, og i dette programmet blir vi så godt kjent med menneskene bak musikken. Det er veldig interessant for meg. 

Jeg kjenner ikke alltid til alle artistene som er med. Men i løpet av sesongen får jeg alltid nye favoritter. Det er spennende å oppleve forskjellige musikksjangre. Artistene som er med er så ulike, og det lager et stort spenn. Så nå koser jeg meg endelig foran skjermen igjen. Jeg har gått litt lei alle de konseptene der det blir krangling og uenigheter. I dette programmet er det et positivt fokus på alle sammen, og de hedrer hverandre. Det er noe som sprer glede og gode følelser! Jeg har allerede fått meg noen nye favorittlåter som jeg synger på selv her hjemme. Musikk er veldig viktig for meg, og det er derfor et program som virkelig hjelper meg til å senke skuldrene og slappe av i godstolen! Her er liksom noe for enhver smak. De byr på et veldig stort spekter av  musikk, og de tolker jo ulikt. Man vet egentlig aldri hva som kommer.

Jeg skal kose meg fremover! Hver lørdag er det nytt program. Så ser jeg det i reprise i uka etter behov og ønske. Det passer meg så bra! Endelig kan jeg slappe av foran skjermen igjen. Jeg har mine egne grunner til å være glad for akkurat det. Det er nemlig mange brikker som skal på plass i mitt puslespill. Musikk hjelper meg videre!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg