Nye muligheter åpner seg!

Jeg har tatt det rolig en stund. Jeg måtte ha en liten pause, og virkelig ta fatt i kropp og helse. Det skal jeg fortsette med fremover. Men jeg har likevel vært aktiv på sosiale medier som vanlig. Jeg har brukt masse tid på å jobbe med profilen min på Linkedln. Det har gitt resultater, og jeg har fått veldig mange følgere der. Det er et viktig sted å være i forhold til WeLG Foredrag. Jeg har delt en del innlegg og markedsført firmaet mitt mens jeg har vært på sofaen her hjemme. Noen vil si at det ikke er så lurt, men jeg sliter jo veldig med å skru av alt. Jeg har et hode som alltid jobber med ulike ting. Sånn er jeg bare skrudd sammen. Men jeg har tatt det med ro, og det har vært godt.

Nå blir jeg kontaktet av spennende mennesker som ønsker å bli bedre kjent med meg og firmaet mitt! Det er også slik at noen er svært interessert i å samarbeide med meg. Jeg hadde aldri innbilt meg at mitt lille firma skulle bli aktuelt utenfor landets grenser. Men nå er det altså slik at jeg har blitt kontaktet av svensker og dansker. Jeg vet ikke hva som vil komme ut av dette sånn helt konkret. Men det er spennende samtaler, og vi har felles interesser. Jeg er faktisk ganske satt ut. Det skjer jo litt sånn plutselig. Men psykisk helse er ikke noe som kun er aktuelt i vårt lille land. Det er noe som tydeligvis engasjerer mange mennesker. Jeg hadde ikke tenkt skikkelig over hvilke muligheter som faktisk finnes for mitt firma. Nå må jeg bruke god tid på å legge en god plan for fremtiden. 

Akkurat nå er helsen min aller viktigst! Jeg skal trene meg i bedre form igjen, og jeg skal ikke stoppe igjen. Så er det viktig for meg at familien min har det bra. Så får vi se hva som skjer med lille meg. Jeg vet ikke. Det er spennende og skummelt på samme tid. Kanskje på tide å skaffe seg et pass i det minste…..

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg