Jeg vil bli en enda bedre formidler!

Jeg elsker å formidle mine tanker og erfaringer med Dere! Jeg har valgt åpenhet, og det gir meg mange muligheter og opplevelser. Jeg ønsker å bli enda flinkere i min formidling. Jeg har fått veldig gode tilbakemeldinger på mine foredrag til nå, men jeg har alltid mer som jeg kan lære. Jeg la derfor ut et innlegg på Linkedln der jeg ba om gode tips fra andre foredragsholdere i mitt nettverk. Jeg fikk veldig mange svar, og jeg lærte veldig mye. Det var for meg en helt gratis lærdom som jeg fikk via sosiale medier. Det rant inn med kommentarer, linker til videoer og tilbud om kurs. Det er viktig at vi bruker de kanalene som finnes for å komme oss videre i livet. Jeg fikk i løpet at noen timer flere tusen visninger på mitt innlegg, og veldig gode svar. Jeg passet på å kommentere alle svarene, og dermed fikk jeg også en tettere kommunikasjon med de som gav meg gode råd. Det er det som er bra med nettverk. Vi kan gjøre hverandre klokere, og lære av hverandres erfaringer på godt og vondt! Jeg ser på Linkedln som en unik læringsplattform i fremtiden.

Det handler om viljen til å dele kunnskaper med andre mennesker! Å være rause mot andre mennesker som ønsker å komme seg videre i livet. Jeg er svært glad for alle de gode tipsene som jeg fikk raskt og effektivt. Det tok ikke lang tid før folk engasjerte seg, og virkelig fikk i gang en god dialog. Jeg liker slike situasjoner der man deler tips med andre. Jeg føler meg privilegert som allerede har veldig mange medlemmer i mitt nettverk. Det er tydelig at psykisk helse engasjerer mange mennesker. Jeg har fått mange tilbakemeldinger, og jeg er glad for all støtte som blir gitt meg. Det er ikke alltid like enkelt å holde motet oppe når det kommer til forretninger, men jeg skal være tålmodig. Det er tydelig at jeg gjør en del riktig. Dermed vil nok også resultatene komme etter hvert. Men det er veldig kjekt å kunne lære enda mer om formidling! Det er en bransje som har mange ressurser. Det er jo mange som vil ha litt av kaken. Men jeg skal fortsette mitt arbeid, og det vil bli bra til slutt!

Man lærer så lenge man lever. Det er en viktig lekse å huske. Man kan ikke på noe tidspunkt tenkte at man er utlært. Da har man et problem. Jeg forsøker å tenke på de gode mulighetene som ligger i ny kunnskap. Det åpner som regel nye dører, og det kommer også til å gjøre meg sterkere som menneske! Jeg har pågangsmot, og jeg har en fortid som har gitt meg mange erfaringer. Jeg skal gjøre mitt ytterste for å formidle dette på en enkel, men treffende måte. Jeg gleder meg til å jobbe videre med WeLG Foredrag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg