Fredag = tur !

Da er vi endelig kommet til fredag, og det betyr tur i Furulunden med gode venninner! Det er en deilig avslutning på uken, og en god start på helgen! Jeg ser virkelig frem til å komme meg ut i naturen! Når vi snakker i vei, så glemmer man at man er i fysisk aktivitet.  Jeg skal ta bilder, og forsøke å ta en rolig tur. Nå har jeg trent masse innendørs denne uken, så da er det ekstra deilig med en fin tur sammen med gode venner! Furulunden er veldig viktig for meg. Jeg trenger dette stedet for å kunne få balanse i livet mitt! Når jeg er utendørs så stimuleres hjernen på en helt annen måte. Jeg får store mengder av frisk luft, og jeg får se naturen på nært hold. Som regel møter vi på både rådyr og ekorn på vår ferd gjennom skogen. Det er bare helt magisk! Jeg gleder meg til å treffe vennene mine igjen. De betyr veldig mye for meg, og det er godt med turselskap!

Tiden flyr når man er ute sammen med andre. Jeg elsker å kombinere det å være sosial sammen med fysisk aktivitet. Da får man liksom flere ting oppfylt på en gang. Jeg er glad i en god samtale, og masse latter! Vi har som regel alltid noen gode historier på lur, og latteren sitter løst mellom oss. Det er så godt å kunne ha det slik. Jeg er oppriktig glad for å kunne ha slike vennskap. Vi pusher hverandre med på tur, og det er et av ukens store høydepunkt for min del! Jeg er nok litt vel sosial av meg, og er nok kanskje litt for mye hjemme alene. Det kan derfor bli en vel snakkesalig frue som slipper seg løs sammen med venninnene i skogen! Men vi er rause mot hverandre, og lar alle få komme til ordet. Vi kan løse små og store utfordringer. Det kan være veldig nyttig å lytte til andres erfaringer og råd. Det har i hvert fall blitt veldig viktig for meg!

Jeg har gledet meg hele uken til å komme meg ut på tur igjen! Så nå skal jeg ut uansett vær! Det gjelder å kle seg godt, og holde seg i aktivitet. Vinteren er lang og tung, men slike turer gir et viktig lysglimt i min hverdag! Jeg skal prioritere slike turer høyt fremover. Rett og slett fordi jeg merker at det gjør meg veldig godt. Vi kan selv ta mange grep for å få en bedre hverdag. Men vi må ha kunnskap om hva som fungerer, og vi må våge å prøve selv!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg