Fra 200 til 9500 på en måned!

Jeg hadde aldri trodd at det var mulig. Men i løpet av en måned så har jeg gått fra 200 til utrolige 9500 kontakter på Linkedln! Og tallet øker hver eneste dag. Så et er garantert enda høyere når du leser dette innlegget. Jeg satte i gang en egenlaget kampanje med markedsføring og kontaktforespørsler. Det har fått helt utrolige resultater. Når jeg poster et innlegg på min profil, så blir det lest av 5000 i løpet av et døgn! Det er en unik måte å få markedsført WeLG Foredrag på, og det er gratis. Men jeg har lagt ned mange timer på denne kampanjen. Jeg har jobbet mens jeg har ligget på sofaen med ryggtrøbbel. Jeg har virkelig fått veldig mange fine kommentarer, og engasjementet er stort. Det lover godt for fremtiden.

Jeg skriver ikke dette for å skryte av meg selv. Men det må være lov å være både fornøyd og litt stolt over egen innsats. Det er så utrolig viktig for meg å kunne jobbe med min egen drøm. Det virker som jeg har knekket en liten kode på sosiale medier. Det gir meg mange muligheter, og det er en spennende tid for meg og firmaet mitt. Det er viktig for meg at dette går i riktig tempo. Jeg skal holde beina godt plantet på jorden underveis i denne prosessen. Jeg merker at det gjør meg glad å se slik respons i markedet. Jeg har noe viktig å komme med, og det ser virkelig ut til at mange mennesker finner det interessant. Jeg gleder meg veldig til å se hvordan dette utvikler seg. Potensialet er veldig stort!

Jeg har mine sykdommer og mine skader. Men jammen meg klarer jeg mye likevel. Det er godt å se at jeg kan skape resultater og engasjement. Jeg har min egen drøm. Kanskje kommer den til å bli til virkelighet. Jeg vet  at det kommer til å kreve en del av meg fremover. Men det er så utrolig givende arbeid. Jeg får masse støtte av mennesker som jeg faktisk ikke kjenner. Det viser meg at min historie trigger andre mennesker. Det kan gi meg nye muligheter til å nå ut med mitt budskap! Jeg håper inderlig at dere unner meg dette!

Vi blogges!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg