Deilig å bli tatt på alvor!

Det er mange følelser inni meg for tiden. Jeg er gladere nå enn for bare få uker siden. Jeg er bedre i kroppen min etter å ha kommet i gang med trening. Men mest av alt så kjenner jeg faktisk på en følelse av stolthet. For noen ganger må det faktisk være tillat å tenke over sin egen reise. Livet har sannelig inneholdt mange ting. Og for kun få år siden trodde jeg at det meste var over for godt. Jeg hadde ikke tro på at noe ville føles bra igjen. Jeg bar på en sorg som tynget meg ned i knestående. Men jeg har brukt disse årene godt. Det har vært veldig vondt og vanskelig mange ganger. Og jeg strever fortsatt med mange ting som hjemsøker meg. Men så har jeg ikke gitt opp. Jeg har hatt drømmen om en god fremtid. Jeg har en herlig ektemann som støtter meg, og hjelper meg med å oppnå mine drømmer.

Nå ligger det 12 måneder foran meg som kommer til å avgjøre ganske mye i livet mitt. I hvert fall når det kommer til mitt fremtidige yrkesliv. Jeg har fått en unik mulighet til å jobbe med WeLG Foredrag. Min lille drøm skal ikke bare være en drøm. Jeg skal gjøre det jeg kan for å skape resultater. Det var så utrolig godt å se at jeg ble tatt på fullt alvor. Jeg har fått en rapport fra Næringshagen som sier at WeLG Foredrag har stort potensiale og livets rett. De mener at jeg kan skape et selvstendig livsgrunnlag på mitt firma. Det var sterke ord. Jeg er i ferd med å skape noe helt selv. Jeg har lest disse ordene i rapporten veldig mange ganger nå. De smaker godt, og det skaper sommerfugler i magen min. Jeg har fått en bekreftelse på at dette er liv laga! Det gjør meg veldig stolt, og jeg kjenner på en mestringsfølelse!

Nå håper jeg inderlig at jeg finner en fin balanse. For jeg må ta hensyn til helsen min. Mine sykdommer forsvinner ikke selv om jeg har fått denne muligheten. Der vil alltid være faktorer som jeg må ta hensyn til i hverdagen min. Men likevel er det lov å satse på seg selv og eget firma. Jeg er stolt, og jeg våger å erkjenne det. For jammen meg krever det hardt og engasjerende innsats for å skape resultater!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg