Jeg må jage vekk Janteloven!

Jeg er synlig på blogg og sosiale medier. Jeg holder foredrag, og er veldig aktiv på internett. Mange mennesker har sett ansiktet mitt et sted, eller lest noe som jeg har lagt ut. Da kan det ikke nytte å gjemme seg vekk. Jeg må jage vekk alt som heter Jantelov, og jobbe målrettet mot det som er mitt mål! Jeg kan ikke la meg styre av andres negativitet eller sjalusi. Det er viktig for meg å kunne bidra for samfunnet på min egen måte. Det medfører synlighet. Jeg kan noen ganger bli trist når andre mennesker misforstår mine intensjoner. Jeg har et brennende ønske om å kunne hjelpe andre mennesker. Da må jeg bruke mine kunnskaper og erfaringer på best mulig måte. 

Jeg har valgt å gi WeLG Foredrag en skikkelig sjanse! Det skal ikke være Janteloven som skal ødelegge for min sjanse. Jeg vet at mine foredrag og kurs kan hjelpe mennesker som sliter. Da er det min drøm å kunne jobbe aktivt med dette det neste året. Jeg er heldig som har fått muligheten til dette selv om jeg er syk. Jeg har ikke kommet til ro med tanken om å kun være hjemme. Jeg trenger dette firmaet. Det blir et veldig spennende år dette. Jeg må trø ut av komfortsonen på mange måter. Jeg må gi av meg selv, og jeg må velge riktige arenaer. Jeg håper inderlig at Dere kan være med å hjelpe meg videre på denne reisen. Det er kjekt, spennende og skummelt på samme tid.

Jeg må tåle å stå i stormer! Der vil garantert komme reaksjoner underveis. Da må jeg være sikker i meg selv, og stå for de valgene som jeg tar underveis. Jeg føler meg glad og heldig som får muligheten. Det føles veldig godt at noen har tro på meg og WeLG Foredrag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg