Jeg kastet nesten datamaskinen i veggen!

Jeg har bestemt meg for å ta i bruk litt mer profesjonelle løsninger når det kommer til firmaet, og salg av online nettkurs. Jeg måtte dermed logge meg inn på et nytt program, og få overført mitt nettkurs dit. Jeg er ikke noen ekspert på pc, og det skulle bli noen timer med mye frustrasjon og irritasjon. Jeg er jo ikke akkurat utstyrt med så veldig stor tålmodighet, så det var rett før hele datamaskinen fikk seg en tur i veggen! Jeg rev meg i håret, freste og var skikkelig sint på meg selv og min udugelighet. Jeg følte meg så inderlig dum der jeg knotet i vei på maskinen. Jeg satt med mobilen, og så på instruksjonsvideo om igjen og om igjen. Det som var aller mest utfordrende var at alt er på engelsk. Både på skjermen på instruksjonsvideoene. Dermed måtte jeg konsentrere meg veldig for å henge med i svingene på det som ble sagt. 

Jeg var fryktelig nær å gi opp. Jeg gikk fra pulten et par ganger, og måtte roe meg ned. Men slike ting ligger og verker på meg. For det koster penger å bruke en slik plattform, og da vil jeg jo klare å bruke den. Etter mange timer fikk jeg faktisk knekket noen koder. Så møtte jeg på et nytt problem. Men etter noen timer til med sinne og irritasjon, så var der betalingsløsning også på plass. Da jeg til slutt var ferdig, så begynte jobben med å kunne markedsføre den nye løsningen. Jeg var egentlig helt utslitt. Men nå ligger nettkurset mitt på den nye plattformen min. Linken finner Dere på www.welgforedrag.com ! Jeg har sjelden vært så glad for å bli ferdig med et prosjekt som denne gangen. Underveis sendte jeg en melding til en som jeg vet bruker denne plattformen. Vedkommende svarte at hun hadde gått et eget kurs for å få dette til. Så da er jeg jammen meg fornøyd med å ha fått mitt kurs ut på egenhånd!

Nå håper jeg inderlig at det virker! Så blir det spennende å se hvordan det blir mottatt. Det blir nå mer privat å ta dette kurset enn i en Facebook gruppe. Jeg ser at psykisk helse er en privat sak, og at slike kurs bør selges via en plattform som ivaretar personhensynet. Jeg er veldig stolt over egen innsats, og datamaskinen er fortsatt like hel!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg