Hva holder meg tilbake?

Det hender iblant at jeg holder meg selv tilbake. Jeg våger liksom ikke å gjøre det som jeg selv ønsker. Jeg tar kanskje heller en annen løsning som ikke er fullt så god. Hvorfor gjør jeg det? Svaret er nokså enkelt. Jeg er som alle andre litt redd for hva andre tenker om meg og mitt. Det høres kanskje rart ut siden jeg har både blogg og firma. Men det er faktisk slik at jeg noen ganger velger bort ting fordi jeg er engstelig for andres reaksjoner. Jeg tenker liksom at nå blir det for mye synlighet på meg og mitt. Men så må jeg altså lære meg å slutte med det. For jeg må våge dersom jeg skal oppnå de resultatene som jeg ønsker meg. Da må jeg holde meg synlig hele tiden, og velge det som er riktig for firmaet og meg selv.

Jeg liker å holde livesendinger på Facebook. Men de siste ukene har jeg ikke hatt det. Jeg har rett og slett kviet meg for å gjøre det. For jeg fikk noen tanker om at det ville bli for mye. Men det handler egentlig aller mest om min egen usikkerhet som noen ganger lager krøll i systemet. Jeg har tenkt en del på det de siste dagene. Jeg skal verne om meg selv de dagene jeg trenger det. Men jeg skal ikke droppe livesendinger kun fordi mine negative tanker sier det. Det handler igjen om usikkerhet og varierende selvtillit hos meg. Dersom jeg har lyst, så skal jeg gjøre det. For Dere velger jo helt selv om dere vil se det eller ikke. Det er jeg selv som bestemmer om det skal gjennomføres eller ikke.

Jeg har bestemt meg for at WeLG Foredrag skal frem i lyset! Da kan jeg ikke holde meg selv tilbake på grunn av manglende selvtillit. Så lenge helsen er ok, så kan jeg jobbe med WeLG Foredrag. Så tar jeg det med ro de dagene hvor helsen tilsier det. Jeg kjenner meg selv veldig mye bedre nå. Det er ikke alltid jeg klarer å holde selvtilliten på plass. Men jeg jobber konkret med det for tiden. For jeg har fått en unik sjanse, og den skal ikke ødelegges av gammelt grums!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg