Jeg er så glad i mine venner ❤️

Jeg har vært sammen med venninner i formiddag. Flere timer med koselig prat, og deilig kake. Jeg ble sittende med en varm og god følelse i kroppen min. Å være inkludert blant flere gjør så godt. Å senke ned skuldrene, og bare prate om skjemt og alvor. Være trygg på de som er rundt meg. Ikke bekymre seg for noe underveis. Bare nyte det faktum at man sitter der omringer av nære venner. Og jeg har flere venner som ikke var tilstede i dag. Jeg er så utrolig heldig. Jeg setter så stor pris på det. For jeg vet at det ikke er en selvfølge

 

 

Å kunne prate om alt er viktig. Når man opplever at vennskap utvikler seg mer og mer positivt , så blir jeg utrolig glad. Ting faller mer og mer på plass i livet mitt. Jeg har engasjert meg, og det har gitt meg så mye. Jeg tenker at de vennskap som bygges opp med nærhet og åpenhet, har store muligheter til å bli sterke og varige. Vi er voksne mennesker som har erfaringer på godt og vondt. Og vi våger å dele med de som står oss nær . Jeg kjente i dag at kroppen slappet helt av. Det føltes godt å endelig kunne nyte et slikt treff uten nerver eller angst.

Jeg skal prioritere vennene mine! De gir meg påfyll av positiv energi. Vi kan både le og gråte. Jeg har startet opp på nytt. Tre år i Mandal har gått fort. Bå nyter jeg det mer og mer! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg