Jeg skal snart til Oslo!

Det nærmer seg tid for neste tur til Oslo med Mental Helse! Det er alltid spennende å delta å ledermøter og konferanser. Jeg møter veldig mange hyggelige mennesker. Det er mange ting som vi diskuterer, og jeg lærer veldig mye av erfarne ledere. Jeg er jo ganske ny fortsatt, men er blitt varmere i trøya siden sist gang. Jeg håper derfor at angsten min ikke lager så mye trøbbel som sist gang. Jeg skal faktisk være hjemmefra i hele 5 dager denne gangen. Da er det godt at mine foreldre kan stille opp for oss her hjemme. Det er jeg så takknemlig for. Jeg skal av sted 7.mars, og det nærmer seg virkelig nå. Jeg er i gang med å forberede pakkingen. Det blir jo noen antrekk når man skal ha 40 årskonferanse med festmiddag pluss ledermøtet i helgen. 

Jeg vurderer ulike antrekk, og det er ikke så enkelt å velge riktig. Men jeg satser på at det blir en kjekk tur. Jeg gleder meg veldig til denne turen, og føler meg egentlig klar for det nå. Det er lenge å være vekke fra ungene mine. Men jeg har stor tro på at opplegget vårt vil fungere fint her hjemme. Jeg har mange ting som må ordnes i dagene før jeg drar. Eldstemann skal av sted dagen etter jeg kommer hjem, så det er viktig å ha det på stell før jeg drar. Det kan ikke nytte å begynne på pakkingen sent søndag kveld. Da er jeg nok rimelig utslitt etter reising og mange dager vekke. Heldigvis er jeg og min kjære mann godt i gang med planlegging. Vi skal bruke kommende helg på å forberede alt sammen. Det kommer til å gå så fint. Jeg er optimist! Jeg gleder meg også til å se igjen mine foreldre når de kommer ned hit.

Dette blir den første av fem reiser til Østlandet for Mental Helse dette året. Det ser ut til at 2018 kan bli et veldig spennende år med mange muligheter. Jeg gleder meg til å være med på disse arrangementene fremover. Det er viktig å møte de andre jevnlig, og utveksle tanker og erfaringer. De neste dagene går med til å forberede alt sammen, og hodet mitt går gjennom garderoben min om igjen og om igjen! Dette kommer til å bli en fin tur! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg