Det er deilig å skrive!

De dagene hvor fingrene bare flyr over tastaturet, er så herlige! Når man ikke trenger å tenke så veldig mye over hva man skal skrive om. Ordene bare kommer av seg selv, og tiden flyr av sted. Slike dager er veldig gode å ha. Særlig når man har hatt skrivesperre noen dager. For ja det hender at jeg ikke vet helt hva jeg skal skrive på bloggen min. Jeg har vært gjennom en tung periode, og da er det ikke alltid at hjernen min vil mer. Jeg blir så utrolig sliten iblant. Men nå er jeg heldigvis bedre igjen, og da kommer også ordene lettere. Jeg kan skrive når jeg er glad og når jeg er trist. Noen ganger er det faktisk kun skrivingen som hjelper meg gjennom dagen. Det handler om muligheten til å tømme hodet sitt. Det er ikke alltid like enkelt å snakke med folk om alt. Da er det enklere å kunne skrive litt ned på bloggen.

Jeg hadde ikke trodd at bloggen skulle bety så mye for meg. Men den er veldig viktig. Jeg kan nesten ikke forklare det heller. Det er liksom min egen plass. Mitt fristed. Et kreativt verksted hvor jeg bestemmer alt innhold selv. Det er ingen andre som slipper til her. Det er veldig deilig å ha et slikt sted. Jeg ønsker derfor ikke å la det bli en reklameblogg. Jeg har ikke inngått noen avtaler med noen eksterne. Det er ikke gjennom bloggen jeg ønsker å tjene penger. Men jeg vet også at bloggen er en døråpner for WeLG Foredrag. Det er jeg veldig glad for. Jeg ønsker at denne blogge skal handle om dypere ting. Jeg vil skrive om livet mitt. Vise litt av hvordan livet er for meg akkurat her og nå. Med svært lite filter, men likevel en distanse til det helt private. For jeg velger å ikke dele alt med dere her heller. Jeg må ha noe for meg selv.

Jeg er veldig opptatt av å finne verktøy som gir meg vekst! For jeg ønsker meg en enda bedre hverdag. Det er små ting som virkelig kan gjøre en forskjell for meg personlig. Det kan snu en dag fra vond til god. Når jeg finner disse verktøyene, så deler jeg det med Dere! Rett og slett fordi jeg ønsker å hjelpe andre mennesker. Altfor mange unge og gamle sliter med sin mentale helse. Sammen kan vi hjelpe hverandre gjennom en tøff hverdag. Jeg bruker ord som et verktøy. Jeg håper at det kan hjelpe deg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg