Mine egne forventninger kveler meg!

Jeg vil så inderlig gjerne få til alt som jeg drømmer om. Jeg har så mange tanker og ideer som jeg vil realisere. Jeg har så altfor høye forventninger til meg selv. De kveler meg iblant. Jeg får liksom ikke puste skikkelig. Det blir iblant vanskelig å godta meg selv, og min helsetilstand. Jeg blir så frustrert når jeg ikke makter alt det jeg ønsker. Da kan tungsinnet komme veldig kjapt, og hardt. det handler om mine egne tanker om meg selv. Jeg forventer så utrolig mye av meg selv hele tiden. Det er liksom ikke måte på hva jeg skal klare å gjennomføre i beste stil. Her skal man ikke gi seg på noe vis. Det er en rovdrift som ikke kan fortsette på samme måte fremover. Jeg må ta bedre vare på meg selv.

Jeg kan ikke oppnå alt i løpet av en uke eller to. Jeg er helt nødt til å innvilge meg selv lang tid. Mine prosesser er ikke noe kvikk fiks. Det vil ta tid å komme seg gjennom alt sammen. Men da vil jeg stå sterkere enn noen gang! Det er godt å tenke på. Jeg kommer alltid til å være en person som vil oppnå noe. Men jeg må ikke stresse livet av meg på veien dit. En dag om gangen. Et prosjekt om gangen. Det høres så enkelt ut, men det er veldig vanskelig for meg. Jeg har alltid hundre ting på en gang. Det takler hodet og kroppen veldig dårlig. At jeg innser dette selv nå, er et godt stykke på veien. Men jeg må virkelig holde meg selv i ørene fremover. Fokusere på det som er viktigst her og nå. Jobbe meg gjennom det.

Der kommer smeller etter dette. Jeg kjenner meg selv så godt, så det vet jeg. Men jeg vet også at der kommer veldig gode dager. Jeg kommer til å oppleve mye med WeLG Foredrag i årene som kommer. Det handler aller mest om tålmodig jobbing fra min side. Steg for steg videre. Ikke løpe fort av sted for å rekke mest mulig på kortest mulig tid. Jeg må la meg selv få puste skikkelig. Da er jeg nemlig i min beste form, og kan gjøre en forskjell for andre mennesker!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg