Skal jeg våge å bruke sko med høye heler??

Så er de tankene kommet inni hodet mitt. De tankene som jeg aldri trodde ville komme til meg. Jeg vurderer seriøst å kjøpe meg sko med høye heler! Du ler kanskje, og tenker at det ikke er noen stor avgjørelse. Men for meg så er det faktisk det. For jeg har aldri vært fortrolig med det. Det har liksom ikke vært så veldig naturlig for meg å bruke det. Men jeg har gjort det noen ganger, og da har jeg følt meg rank og fin. Føttene mine klarer ikke så veldig lenge om gangen, så det kommer uansett til å være begrenset bruk av det. Jeg har ett par sko med hæler, men de er glitrende og i sølv. De kjøpte jeg inn til bryllupet i 2016. Jeg kan bruke dem til noen antrekk, men jeg trenger noen svarte som jeg kan bruke til hva som helst av finklær. Det er bare så utrolig vanskelig å innse at jeg skal bruke det! Hva i huleste er det som skjer med meg egentlig? Dette er så ulike den gamle meg så jeg sliter med å forstå dette helt. Har jeg virkelig blitt en slik moteriktig kvinne som skal ha alt på stell?

Svaret er nok egentlig ja. Jeg tenker så ufattelig mye mer på hvordan jeg kler meg, og hvordan jeg ser ut. Jeg tenker på små detaljer som sminke og negler. Jeg tenker og ser for meg ulike typer antrekk mens jeg ligger på sofaen eller jobber på kjøkkenet. Dette er nesten skremmende, men på en ganske morsom måte. for jeg kjenner ikke meg selv igjen. Jeg har vel aldri styrt så veldig som jeg plutselig gjør nå. Men samtidig så elsker jeg kosedagene hvor ingenting matcher, og jeg driter i alt som heter sminke. Jeg tror at jeg fortsatt har en fin balanse på de tingene, men jeg merker at nye ting sniker seg inn i livet mitt. slik som høye hæler på sko. Veldig rart hvordan man kan forandre seg gitt! Det viktigste er at innsiden fortsatt henger med, og at jeg har mine verdier i livet. Det har jeg!

Så hva tenker dere? Skal denne damen anskaffe seg noen sko som liksom topper hele antrekket? Svarte eller nude? Det er ikke lenge siden jeg skjønte at nude faktisk er en fargekode…..her har jeg en vei å gå!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg