Jeg planlegger konserter!

Jeg har tatt en ganske stor avgjørelse. Jeg skal i gang med å ha egne konserter! Det er veldig spennende og skummelt på samme tid. Jeg ønsker å gjennomføre en intimkonsert i Mandal, og en konsert i Egersund lørdag 7.april kl 19 i Egersund Arena. Jeg har fått veldig mange fine tilbakemeldinger på dette i Egersund tidligere, og velger derfor å satse på et større lokale der enn her i Mandal. Men jeg skal gjennomføre begge konsertene med kun meg og piano. Det blir nært, og personlige tolkninger av kjente og litt ukjente sanger. Jeg gleder meg som et lite barn, og har mange tanker i hodet mitt om hvordan dette kommer til å gå! Men jeg føler meg trygg nok på egne ferdigheter, og vet at stemmen min er god nok.

Jeg er heldig som har denne gaven. Å drive med sang og musikk er veldig viktig for meg. Det har hjulpet meg gjennom krisene, og usikkerheten. Jeg vet at min fremførelse trigger noe i andre mennesker, og at det vanligvis blir godt likt. Jeg håper inderlig at der vil komme mange mennesker på konsertene mine. Det blir ganske rart dersom radene er tomme. Jeg følger magefølelsen min, og velger  å satse litt på dette fremover. Jeg har gått med disse tankene en hel stund uten å si så mye til noen. For det har vært en prosess inni meg. Det er rart å skulle dra tilbake til Egersund. Men det er der mesteparten av mitt publikum er. Så da velger jeg å dra dit for å ha konsert. Jeg kommer tilbake med dato når jeg vet hvor det blir!

Jeg gleder meg også veldig til å ha en intimkonsert her i Mandal. Dato kommer om ikke lenge. Jeg planlegger også å ha julekonsert her i Mandal. Vi får se om det kan bli aktuelt med julekonsert i Egersund også dersom oppmøtet er stort ved første konserten i vår. Dette blir veldig spennende å jobbe seg frem mot. Så nå blir det en del timer foran pianoet her hjemme. Det skal finpusses og læres. Jeg skal velge sangene med omhu, og forsøke å lage en skikkelig fin og variert konsert. Dette blir en utfordring!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg