Kan Du hjelp meg videre?

Reklame for eget firma:

Jeg har et stort ønske om å hjelpe andre mennesker gjennom formidling og musikk. Jeg er derfor frimodig. Jeg håper at noen av Dere kan tenke å hjelpe meg videre! Kanskje kjenner du noen som kan ha bruke for WeLG Foredrag sine tjenester? Da håper jeg virkelig at Du vil tipse dem om meg og mitt firma! Jeg er så takknemlig for alle som vil hjelpe meg. Det er utfordrende å komme inn på et marked som allerede er fullt av dyktige mennesker. Men jeg er sikker på at WeLG Foredrag har livets rett, og det har jeg heldigvis full støtte for både hos NAV og Næringshagen. Jeg er veldig klar for å komme meg videre med foredragene. Jeg vet med sikkerhet av vennskap og nettverk er viktige kanaler. Derfor ber jeg her om deres hjelp.

WeLG Foredrag tilbyr personlige og sterke foredrag om psykisk helse og mestring. Jeg bruker ofte musikk i foredragene mine. Jeg har viktige temaer å snakke om. Jeg deler mine personlige erfaringer innenfor mobbing, psykisk vold, mangel på selvtillit og selvrespekt og alvorlig livskrise. Men jeg formilder aller mest håp og verktøy for å komme seg videre i livet! Jeg snakker veldig mye om hvordan fysisk aktivitet, musikk, kreativitet og åpenhet har hjulpet meg gjennom alle de vanskelige årene. Jeg har kjent det selv på egen kropp. Jeg brenner for åpenhet og raushet. Jeg formidler på min egen måte. Det handler ikke om stakkars meg, men heller om hvordan livet har blitt helt annerledes!

Jeg besøker svært gjerne bedrifter, skoler, attføringsbedrifter og organisasjoner. Jeg er heldigvis vant med å stå på scene, så det gjør meg ikke redd. Men jeg kjenner heller på en mestring og glede over muligheten til å dele gode verktøy med  Dere! Livet kan snus fra det vonde til det gode. Men man må være villig til å gjøre en jobb for å komme dit. Mange steiner må snus, og valg må tas. Men når man tar i bruk riktige verktøy, så vil man oppnå VEKST! Ta gjerne kontakt på [email protected] ! Les også mer på www.welgforedrag.com . Der finner man også mitt eget nettkurs : Hvordan få Post Traumatisk Vekst! Der får du tilgang til 18 videoer for kun 350kr! 

Jeg gleder meg til å høre fra Dere! Tusen takk til alle som deler, og tipser nettverket sitt om WeLG Foredrag!

vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg