Kan vi avlyse resten av vinteren?

Det er ikke så mye annet  å si enn at jeg er veldig lei av denne vinteren nå! Det har vært så utrolig kaldt, og det liker ikke denne kroppen i det hele tatt. Jeg sliter veldig med revmatismen i denne kulden, og astmaen liker det heller ikke noe særlig. Med snø som kommer og går , så er det ganske utfordrende for meg i denne årstiden. Jeg vet at det ikke nytter å klage, men nå er jeg faktisk kommet til et punkt der jeg sier nok er nok. Jeg lengter etter vår og sommer. Det virker så lenge til, men egentlig så kommer det jo snart. Det som er verst for meg med vinteren, er jo at kroppen min streiker mer enn vanlig. Det setter en stopper for mange aktiviteter, og ting blir vanskeligere for meg. Men jeg er jo ikke alene om det problemet.

Heldigvis er jeg i stand til å komme meg ut dersom jeg trenger det. Jeg makter faktisk å måke litt snø og bære ved. Men da må jeg hvile etterpå. Jeg trenger alltid en pust i bakken etter det. Men så får det gjelde som fysisk aktivitet den dagen. Det er jo positivt å bevege kroppen sin. Jeg håper dere tillater meg å si disse tingene. Jeg tror ikke at jeg er den eneste som er lei av vinteren nå. Nå ønsker jeg meg en sol som varmer kroppen min. Jeg ser frem til at alt skal vokse og gro ute. Selv om jeg ikke eier grønne fingre, og allergien pleier å være ganske heftig om våren. Ja, man kan ikke få i pose og sekk heller vet du! Men en ting er sikkert. Selv om jeg ikke liker vinteren, så er jeg likevel glad for at jeg lever i et land med ulike årstider. For hver årstid har tross alt sin egen sjarm.

Vi får ta en dag om gangen. Det er ikke noe annet som nytter. Vi kommer oss nærmere våren for hver dag som går. Det er viktig å forsøke å tenke positivt. Her i huset er ikke ungene heller så begeistret for snø og vinter. Det er rart hvordan humøret påvirkes av været. Jeg merker det mer og mer etter som årene går. før brydde jeg meg ikke om været. Nå er det plutselig blitt noe som jeg interesserer meg for! Hm, det er rart å bli så voksen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg