En travel dag er snart over!

Dette har vært en veldig innholdsrik dag for meg. Jeg har nemlig vært i Kristiansand på inspirasjonsseminar med Verdensdagen for psykisk helse. Det var et veldig spennende og kjekt kurs å være med på. Vi fikk gode innspill til årets tema som er : Raushet! Det er viktig for meg å delta på slike seminarer som dette. Jeg lærer veldig mye nytt og spennende. Jeg blir kjent med mange mennesker, og utvider nettverket mitt. Jeg deltok på vegne av Mental Helse her i Mandal, og jeg sitter i komiteen som utarbeider program for Verdensdagen her i kommunene. Det er et spennende arbeid, og et viktig tema som tas opp. Timene gikk veldig kjapt, og jeg måtte skynde meg hjemover etterpå. Mine foreldre har kommet hit for å ta vare på ungene når jeg drar til Oslo i morgen. Så det er kjekt å kunne tilbringe litt tid sammen med dem også.

Men jeg hadde flere avtaler i dag. Vi har hatt fylkesstyremøte i Mental Helse Vest Agder her i Mandal i ettermiddag. Det passet veldig bra for meg at vi hadde det her på Orrelunden denne gangen. Så var det ikke så lang vei hjem for meg denne gangen. Nå skal jeg bruke resten av kvelden sammen med mine foreldre. Jeg må også pakke ferdig de siste tingene som jeg skal ha med meg på tur i morgen. Jeg reiser ikke før utpå dagen, så jeg får være litt sammen med foreldrene mine i morgen også. Det er veldig koselig for meg å ha dem her. Jeg kan da slappe av, og vite at der er voksne hjemme som tar vare på barn og hus. Jeg er svært heldig som har denne hjelpen. Ellers kunne jeg ikke kommet meg av sted, da min kjære mann er av sted på jobben sin. Det er ikke alltid like enkelt å få kabalen til å gå opp. Men nå har vi en fin løsning for disse dagene her.

Det har vært en veldig travel dag, og jeg kjenner det på kroppen min. Det er derfor viktig for meg å slappe mest mulig av i kveld. Jeg må roe ned tempoet litt, for nå kommer det noen hektiske dager resten av uken. Jeg er veldig spent på hvordan kroppen min reagerer på alt som skjer. Men jeg skal passe godt på meg selv. Jeg skal spise godt, og holde meg god og varm. Nå skal jeg nyte kvelden sammen med mine foreldre. Ha en fin kveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg