Jeg skal reise!

I dag er det tid for avreise til Oslo for denne damen her! Da er der alltid sommerfugler i magen. Jeg er alltid spent på hva som venter meg når jeg drar på slike turer. Jeg er nok litt for lite reisevant. Det merker jeg ganske godt. Kofferten er stappet full med alt fra finklær, vanlige antrekk, kosmetikk og sminke, sko og pc. Det er ikke så veldig enkelt å skulle pakke for en festmiddag, tre andre middager, en konferansedag og tre møtedager. Jeg blir ganske tullete av slike ting, og pakker alltid med meg altfor mye. Det er godt at jeg har fin klær som ikke bruker så stor plass. Men for et styr jeg lager dette til å bli! Jeg er jo blitt ganske tullete når det kommer til toalettsaker. Det er ikke bare en toalettveske for å si det sånn!

Jeg skal reise sammen med en fin gjeng, og vi skal møtes på Kjevik tidlig ettermiddag. Jeg er alltid spent på flyreisen, og er ikke sånn helt komfortabel med det. Jeg kjenner på en uro inni meg, men det pleier å gå veldig fint når jeg bare kommer i gang med turen. Jeg får heldigvis tid til en rolig formiddag sammen med mine foreldre før jeg drar herfra. Det har vært ganske mange baller i luften de siste dagene. Jeg tror jeg kommer til å lande når jeg kommer på hotellet i kveld. vi har ikke program før i morgen tidlig. Det er derfor kun middag og hvile som er på programmet mitt i kveld. Det er nemlig veldig viktig at jeg får hvilt nok i mellom alle øktene de neste dagene. Jeg har lært fra forrige gang. Hvert minutt jeg får til å strekke ut kroppen skal brukes fornuftig!

Dette kommer nok til å bli en kjekk tur! Jeg gleder meg over de mulighetene som jeg faktisk får ved å være engasjert i frivillig arbeid. Jeg gleder meg veldig til å møte hele gjengen igjen.  Det er så flotte mennesker som er aktive i Mental Helse! Det er kjekt nå når jeg kjenner noen fra før, og vi kan slappe av sammen om kveldene. Jeg ser virkelig frem til denne turen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg