Jeg er i Oslo!

Da er jeg kommet meg vel frem til hovedstaden. Vi har kommet oss på hotellet, og snart er det på tide med middag. Jeg er veldig stolt over meg selv når det kommer til å takle denne reisen. Det har gått veldig fint så langt, og jeg koser meg virkelig. Nå gleder jeg meg over å ha en liten “husmorferie” selv om jeg skal representere for Mental Helse. Det er så deilig å mestre slike situasjoner! Det viser meg at jeg er i stand til å klare veldig mange ting nå. Jeg har blitt tryggere i meg selv, og det har åpnet dører for meg. Jeg har mange opplevelser i vente de nærmeste dagene. Det blir en spennende dag i morgen når vi skal feire 40 års jubileumskonferanse for Mental Helse her i Oslo! Jeg ser virkelig frem til hele programmet i morgen! 

Jeg planla å legge meg ganske tidlig i kveld. Men vi får se hvordan det blir. Jeg skal nemlig på middag med en venninne som bor i Oslo! Det er jo hyggelig å prate sammen med alle de andre som også er kommet allerede. Men jeg tror det er lurest å hvile mye, for morgendagen blir veldig lang og hektisk. Jeg forbereder meg så godt som jeg kan, og legger frem alt av klær allerede nå i kveld. Så trenger jeg ikke lure på det i morgen tidlig. Det blir frokost veldig tidlig, og vi skal være klare til registrering allerede kl. 08.30. Erna Solberg kommer for å åpne konferansen vår, og det blir jo stas! Så blir det ulike foredrag gjennom dagen, og paneldebatt til slutt.

Jeg er veldig heldig som får være med på dette! Jeg gleder meg, og har en god følelse i kroppen min. Jeg satser på at det fortsetter de neste dagene. Det kommer til å koste en del krefter. Men jeg kan slappe av i neste uke. Det gjelder å nyte litt av de godene livet byr på også! Jeg skal senke skuldrene mine, og virkelig forsøke å kose meg skikkelig disse dagene jeg er her! Jeg ønsker Dere alle sammen en flott kveld!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg