Dette er en stor opplevelse for meg!

Dette har vært en veldig kjekk dag! Jammen meg er jeg heldig som får være med på en slik konferanse her i Oslo. Det er veldig lærerikt og spennende for meg. Jeg suger til meg ny kunnskap , og gleder meg veldig over å være sammen med så hyggelige mennesker. Det er veldig deilig å kjenne at jeg faktisk koser meg skikkelig på denne turen her. Det betyr veldig mye for meg personlig å mestre en slik situasjon. Det gjør meg trygg på at jeg er på riktig vei i livet mitt. Det har vært veldig spennende å høre på de ulike foredragsholderne i dag. Jeg har hatt full fokus på dette i dag, og hodet har vært med hele dagen! Jeg merker at kroppen er litt sliten, så det ble en liten strekk før middag!

Så nå er det altså klart for den store festmiddagen! Jeg er ferdig pyntet, og vi gleder oss til en hyggelig kveld. Det er veldig koselig å oppleve dette sammen med gode venner fra Vest Agder. Jeg kjenner på en stolthet over å kunne få representere Mental Helse Vest Agder i en slik anledning som dette faktisk er. Jeg har kjent på mange følelser i løpet av  dagen. Det har vært mange tanker, og nye ideer kommer plutselig frem i lyset. Vi blir bedre kjent med andre mennesker, og vi deler samme interesse for psykisk helse. Det føles som å komme hjem på en måte. For det er virkelig en sak som ligger hjertet mitt veldig nært. Det føles godt å kunne være en del av dette arbeidet.

Jeg skal nyte denne kvelden! Jeg gleder meg veldig, og føler meg klar for en helaften. Vi satser på at det blir nydelig mat, og god underholdning underveis. Det er alltid spennende å se hvem man skal sitte sammen med. Det er uansett bare hyggelige mennesker her, så det kommer nok til å gå veldig fint! Jeg logger av for kvelden, så snakkes vi i morgen tidlig! Jeg skal nyte denne kvelden!

Og forresten, gratulerer med kvinnedagen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg