Hvorfor har jeg startet opp WeLG Foredrag?

Jeg jobber så mye som mulig for å få WeLG Foredrag enda mer synlig. Det er utrolig viktig for meg å få dette til. Jeg har startet opp WeLG Foredrag fordi jeg ønsker å snakke åpent om psykisk helse. Jeg vil gi andre mennesker et håp i sin hverdag. Jeg ønsker så inderlig å kunne gi mine verktøy til andre som opplever en vond periode i livet sitt. For jeg har vært gjennom veldig vanskelig ting, og har klart å reise meg igjen. Det har vært en innholdsrik og lærerik reise de siste årene. Jeg har vært så langt nede, men likevel klart å karre meg på beina igjen. Jeg blir sterkere og tryggere for hver dag som går. Noen ganger er det vanskelig å se fremskrittene, men så er de der likevel. Jeg kunne ikke se for meg en fremtid kun som hjemmeværende og uføretrygdet. Jeg er helt nødt til å kunne jobbe litt. Men det må være i eget tempo, og med egen formidling.

Jeg ønsker å gjøre en forskjell. Jeg har et veldig sterkt engasjement når det kommer til psykisk helse. Det er min hjertesak, og jeg kommer alltid til å føle meg berørt av det. Jeg er heldig, og klarer meg veldig bra nå. Det gjør meg i stand til å satse på WeLG Foredrag. Jeg er utrolig glad for den støtten som både NAV og Næringshagen har gitt meg. De har tro på meg og firmaet mitt. Det gjør meg veldig stolt og glad. Det er veldig viktig for meg å holde denne drømmen i live. Der skjer spennende ting hele tiden. Jeg har en indre motivasjon som ikke stopper opp når det kommer til dette. Det kan noen ganger føles at det tar for lang tid. Men jeg må jobbe hardt med egen tålmodighet fremover. Det vil ta tid, men det skal bli en bra løsning for meg på sikt. Jeg jobber for en langsiktig løsning. Det er dette jeg vil jobbe med i fremtiden.

Jeg har opplevd mobbing og psykisk vold. Det har gitt meg traumer som jeg må jobbe meg gjennom. Store deler av livet er for meg et svart kapittel på mange måter. Det ble derfor veldig avgjørende for meg å kunne snu det vonde til noe konstruktivt. Og jeg vil vise barna mine at mamma klarer seg alltid! De skal få se at de har en mamma som er frisk nok til å kunne bidra på sin egen måte for samfunnet. Jeg er ekstremt heldig som har en familie som støtter opp om mine ideer og prosjekter. Jeg har en ektemann som støtter meg, og ønsker at jeg skal få ting til. Det hadde ikke vært mulig uten ham. Jeg ser virkelig frem til å kunne jobbe aktivt med WeLG Foredrag i årene som kommer nå! Jeg er på god vei mot noe stort!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg