Så utrolig deilig å komme seg hjem!

Da har jeg endelig kommet meg hjem igjen etter fem dager i Oslo! Det har vært spennende dager, og jeg har lært veldig mye underveis. Det har vært interessante diskusjoner, og viktige temaer som er tatt opp i dagslyset disse dagene. Jeg har blitt enda bedre kjent med de andre fylkeslagslederne, og de som jobber sentralt i Mental Helse i Oslo. Jeg har klart å kose meg veldig underveis, og det har vært en fin opplevelse for meg. Jeg har kjent på sommerfugler i magen mer enn en gang underveis, men det er bare sunt for meg. Jeg har heldigvis fått kjenne på mestringsfølelse, og det er jo bare helt magisk! Det er utrolig viktig for meg å kunne takle slike utfordringer som dette her.

Det var veldig deilig å komme hjem til mann og barn igjen! Jeg har savnet både små og store disse dagene. Det blir rart når eldstemann drar på skiskole i morgen, og min kjære ektemann drar på jobb igjen. Da er vi bare to igjen her i noen dager. Men det kan være litt godt også. Jeg må trekke pusten min litt nå kjenner jeg. Det er viktig å lande etter en slik påkjenning som dette har vært. Jeg har på en måte vært ekstremt pålogget i mange dager, og hodet har fått kjørt seg. Det er ikke bare å sitte på møter i mange timer hver dag. Jeg kjenner det godt i kroppen min. Men nå skal jeg senke skuldrene ned, og bare være sammen med familien min i kveld. Vi skal kose oss, og spise god mat. Jeg er så glad for å være sammen med dem igjen. 

Jeg er veldig glad for å komme hjem! Jeg har hatt en fin tur, men hjemme er desidert beste plassen for meg. Slik skal det jo også være. Man er veldig heldig som har et godt hjem å komme til etter en slik reise. Jeg logger derfor meg selv av resten av kvelden, og skal prioritere mine aller nærmeste! Ha en fin kveld alle sammen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg