Jeg har mye å lære!

Jeg har kommet meg i gang med ulike kurs for å høyne kunnskapen om det å drive et eget firma. Jeg kan ikke så veldig mye om disse tingene fra før, så det blir en ganske bratt læringskurve for min del. Men nå har jeg deltatt på et kurs med Skatteetaten her på Næringshagen i Mandal. Om få dager skal jeg delta på et kurs på Eva senteret i Kristiansand. Det er veldig mange ting som jeg må sette meg mer inn i etter hvert. Heldigvis er det ikke så mye med en gang, men det er bedre å ha kontrollen allerede nå. Jeg kommer til å bruke ekstern hjelp til regnskap og slike ting. Det er ikke alt jeg kommer til å klare selv. Jeg vil helst fokusere på å lage gode foredrag, og også forberede konserter.

Det er spennende tider for meg! Jeg gleder meg over de mulighetene som dukker opp i livet mitt. Jeg forsøker å være positiv, og ikke være så engstelig for alt. Det er mange ting som kan løse seg etter hvert som tiden går. Det tar tid å etablere et solid firma, og det er en stor test for min tålmodighet. Nå skal jeg bruke tiden så fornuftig som mulig. Det kan bli travle tider etter hvert, og da må jeg være forberedt. Det er godt at jeg har venninner som holder motet oppe sammen med meg. Den støtten jeg får fra dem og min kjære mann er så viktig for meg. Det er egentlig helt vilt hvordan livet utvikler seg. Jeg hadde ikke trodd dette for noen år siden.

Men jeg kan visst jeg vil! Det er utrolig hva man kan få til dersom man er litt vågal, og har pågangsmot. Jeg har ikke så veldig mange sperrer, og det kommer ganske godt med når man skal på en scene. Jeg elsker å stå der dersom jeg har kontroll på innholdet. Da er det faktisk veldig kjekt, spennende og givende å stå på en scene foran mange mennesker. Det er viktig for meg å fokusere på noen få ting fremover, og gjøre de så bra som overhodet mulig. Jeg tror dette kan bli en veldig spennende reise!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg