Familiehelg!

Da er vi kommet oss vel frem til Egersund, og er klar for en spennende helg! Nå skal vi kose oss sammen med familie og venner. Jeg har en god følelse i kroppen, og kjenner at noe stort er på gang. Det er akkurat slik som det skal være kvelden før en slik konsert! Det er viktig for meg å slappe mest mulig av de neste timene, og bare kose meg sammen med min kjære og min familie. Jeg er veldig heldig som har en familie som stiller opp for oss når vi kommer hit. Det er veldig rolig her, og det setter jeg veldig stor pris på. Det er deilig å kunne senke skuldrene, og bare slappe av sammen med de man er glad i. Jeg skal være snill mot meg selv denne helgen. Jeg skal derfor ikke utsette meg for noen bytur denne gangen. Det blir for heftig for meg.

Jeg kjenner meg selv veldig godt. Jeg vet hva som er riktig for meg å gjøre. Jeg har nemlig hatt en tendens til å kjøre for hardt på mens jeg er i Egersund. Nå skal jeg prioritere min nærmeste familie. Jeg skal innom noen få personer, og ellers bare kose meg på Nodland. Jeg har gledet meg veldig til denne helgen, og det er en god følelse. Nå skal vi rett og slett bare være sammen, og nyte fredagskvelden. Det er den aller beste forberedelsen til morgendagen! Jeg satser på at det er det som er riktig for meg i dag. Jeg må holde meg mentalt i god balanse. 

Jeg håper Dere nyter en fin fredagskveld! Så håper jeg at Dere kommer på konserten min i morgen kveld! Jeg håper at Dere tilgir meg for alt det jeg har mast om denne konserten er på bloggen. Men det er en viktig begivenhet for meg, og det tror jeg at dere skjønner veldig godt! Kos dere sammen med familie og venner, så snakkes vi mer i morgen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg