Jeg har valgt ut alle sangene til konserten!

Da er endelig programmet klart til konserten min! Jeg har brukt veldig lang tid på å komme frem til hvilke sanger jeg skulle ha med. Det er en blanding av  engelske og norske sanger. Jeg har valgt ut fra mine egne favorittartister. Det er veldig mange av sangene som betyr veldig mye for meg. De har hjulpet meg gjennom de ulike prosessene de siste årene. Men noen er også sanger som jeg rett og slett bare elsker. Det er noen som jeg ikke har hatt offentlig før. Det er jo ganske spennende for meg å prøve meg på nye ting. Jeg har også laget min egen vri på en veldig personlig tekst. Det kommer til å bli veldig kjekt å se reaksjonen på publikum. Jeg er faktisk veldig opptatt av å kunne sy sammen en kveld som dere vil like veldig godt. 

Jeg skal synge og spille helt alene. Men jeg skal også knytte hele kvelden sammen med prat mellom sangene. Det betyr veldig mye for meg å kunne formidle mine tanker og erfaringer. Men det blir aller mest musikk som kommer til å være i sentrum. Jeg er veldig glad inni meg, og jeg kjenner at sommerfuglene er på plass. Men jeg gruer meg ikke i det hele tatt! Det er en veldig stor fordel for meg. Det forteller meg at dette er riktig, og at jeg kommer til å kose meg underveis. Det er det som er viktigst for meg å kunne oppleve. Jeg vil veldig gjerne ha den mestringsfølelsen. Da vet jeg at tryggheten blir meget stor. Jeg føler meg allerede ganske trygg på at dette kommer til å gå veldig fint.

Jeg har altså valgt å ta med noen engelske sanger. Det vet jeg at noen reagerer litt på. Men de sangene er viktige for meg. De aller fleste kan forstå engelsk. Det er snakk om få sanger i forhold til selve konserten, så jeg er trygg på at det kommer til å gå fint. Jeg må velge de sangene som betyr masse for meg. Det er min egen konsert, og jeg velger selv. Da handler det aller mest om mine egne følelser. Jeg har funnet noen sanger som virkelig har hjulpet meg gjennom mange kriser. Da vil jeg veldig gjerne dele de med dere. Jeg skal synge fra hjertet mitt. Nakent og enkelt. Nært og personlig. Jeg gleder meg av hele mitt hjerte!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg