I dag reiser vi til Egersund!

Da er det på tide å komme seg av sted til Egersund! Vi drar så kjapt vi kan i ettermiddag. Vi skal bo hos min bror denne helgen. Det er viktig for meg å komme av sted i løpet av dagen. Jeg har ikke lyst til å stresse med det i morgen. Det er nemlig klart for den store konserten i morgen kveld! Jeg kjenner på sommerfugler i magen, og er veldig klar for denne utfordringen. Det er godt å kjenne på positive nerver i kroppen. Det forteller meg at jeg gleder meg masse, og at jeg kommer til å være skjerpet. Det er godt å vite at vi kan være hos min bror. Han har veldig god plass, og det er stille og rolig. Håper at vi kan få en fin kveld der i dag. Det er fint for ungene også å komme seg ned til Egersund en gang iblant.

Det er litt pakking som skal gjøres i dag for min del. Men jeg satser på at det skal gå veldig fint. Men aller først skal jeg til min første terapi time på flere måneder. Jeg er litt spent siden jeg skal begynne hos en ny terapeut. Men jeg kjenner at det er viktig å komme i gang med det igjen. Jeg er dessverre ikke klar for å klare meg uten terapi. Nå har jeg noen å snakke med om absolutt alt, og det kjennes veldig trygt og godt. Jeg vil så gjerne jobbe meg gjennom de vanskelige tingene. Da blir jeg nemlig sterkere i meg selv etterpå. Jeg vil ha bort det som tynger meg i hverdagen. Det skal ikke ties i hjel, men jeg skal finne en vei gjennom det. Jeg vil nemlig være en sterkt utgave av  meg selv!

Jeg gleder meg til å dra av sted i dag! Jeg er klar for å komme meg gjennom denne utfordringen. Jeg har valgt dette helt selv, og jeg føler meg skikkelig trygg på meg selv. Det er en deilig følelse! Jeg er ikke redd, men er likevel veldig spent. Det er godt å kjenne på denne roen denne gangen. Jeg har gått mange steg fremover siden sist. Dette gjør meg stolt og glad! Nå håper jeg at vi kommer oss fint av sted etter hvert! Jeg ønsker dere alle sammen en nydelig fredag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg