Endelig er det konsertdag!!

Da er dagen kommet, og jeg er veldig giret! Dette kommer til å bli en veldig spennende dag for meg. Jeg er kjempe klar til å ha konsert i Egersund Arena kl 19 i kveld! Vi selger billetter ved inngangen, så det er bare å komme! Billettene koster 200kr, så ta med kontanter! Nå skal jeg bruke denne dagen veldig godt. Jeg skal ta godt vare på meg selv, og spare stemmen min mest mulig. Jeg ser virkelig frem til å komme i gang med lydprøve i ettermiddag. Det blir spennende å sette seg ved flygelet på scenen. Det er da det kommer til å gå endelig opp for meg. Dette er så sykt spennende for meg! Jeg kan nesten ikke tro at det virkelig er sant. Jeg skal liksom ha en konsert helt alene!

Jeg gleder meg til å komme meg i finstasen, og sminke meg. Jeg er veldig klar for denne dagen, og har forberedt meg mentalt i mange uker. Jeg vet at det kommer til å bli en sterk opplevelse for meg underveis. Men jeg skal holde fokus på mine oppgaver. Det gjelder å ikke la seg selv bli vippet av pinnen. Jeg skal klare dette! Jeg vet med meg selv at dette er riktig for meg å gjøre. Da kommer jeg også inn i en boble, og er klar for å formidle fra hjertet. Da blir det som regel veldig nært, personlig og bra. Så gjelder det å takle alle følelsene som kommer etterpå. For jeg sliter aller mest med å ta imot applausen i etterkant. Da kommer liksom jeg ut av boblen, og da kommer alle følelsene til overflaten. Så jeg regner med at det felles noen tårer av glede når alt er over for denne gang.

Jeg håper at dette blir den første av veldig mange konserter. Jeg har liksom en drøm om å kunne gjøre dette ofte. Jeg har lyst til å komme ut blant folk, og formidle min sang. Kanskje er dette starten på noe stort? Det er lov å drømme, og det kan ikke noen ta ifra meg! Jeg skal gjøre mitt aller beste i dag, og mer kan jeg ikke gjøre! Jeg gleder meg som et lite barn på julaften! Jeg skal i gang med lydprøve kl 16, så det er bare på glede seg i noen timer til for min del! Håper så inderlig at Dere kommer!!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg