Jeg har blitt tøffere!

Jeg har merket en endring hos meg selv. Jeg har blitt tøffere! Jeg våger mer og mer. Det åpner mange dører, og jeg er faktisk veldig spent på hvordan livet mitt kommer til å bli i fortsettelsen. Det er veldig deilig å ha en slik følelse i kroppen. Jeg kan kjenne på mestring og glede. Det gir meg viktig påfyll av god energi og pågangsmot. Jeg har mine vonde dager, men jammen meg har jeg mange gode dager! Jeg føler meg tryggere på meg selv på veldig mange områder, og det er en veldig god følelse. Jeg er veldig takknemlig for den hverdagen jeg nå har sammen med min kjære mann og barna mine. Det er veldig viktig for meg at hele familien fungerer fint. Jeg må hele tiden være sikker på at mine ting ikke lager unødvendig belastning for dem. Heldigvis prater vi veldig åpent om disse tingene her hjemme, og jeg har full støtte her hjemme.

Jeg er ikke så veldig redd for å si min mening lenger. Det er ikke dermed sagt at min mening er den riktige for alle. Men jeg har kommet meg lenger i prosessene mine, og det skaper resultater. Jeg har mine meninger, og jeg tørr å si det høyt. Jeg merker at jeg tar mer ansvar. Men jeg vil ikke ta for mye plass heller. Så det er en balansegang. Jeg vil jo veldig gjerne være aktiv, men må passe godt på meg selv og egne grenser. Jeg er veldig heldig som kan jobbe meg fremover med WeLG Foredrag. Steg for steg skal jeg jobbe meg sterkere, og nye veier vil åpne seg opp. Jeg føler meg sikker på at det kommer gode løsninger etter hvert som tiden jobber med meg. Så lenge jeg klarer å være optimist, og ha troen på meg selv. Jeg må ikke la meg svekke av andres negativitet. Jeg er veldig glad for all en støtten som Dere gir meg!

Jeg har kommet meg gjennom veldig mange prosesser. Men det er fortsatt masse som gjenstår. Jeg er ikke i mål på noen måte. Det vil komme tunge perioder hvor livet virkelig er vanskelig. Men jeg nekter å gi opp drømmene mine denne gangen her! Jeg har kommet veldig godt i gang, og er blitt en enda mer tøff og modig dame bare det siste året. Det lover veldig godt for fremtiden! Jeg gleder meg som et lite barn til å se hvor dette fører meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg