Jeg ble ikke redd!

Jeg hadde nylig en konsert i Egersund. Jeg var veldig spent på hvordan kroppen og psyken min ville reagere på en slik utfordring. Men jeg ble veldig positivt overrasket over meg selv. Jeg gikk ut på den scenen helt alene, og jeg var ikke redd! Faktisk så var jeg bare veldig glad og stolt! Det var en ubeskrivelig mestringsfølelse. Jeg merket at jeg var trygg, og at det ikke var noe fare for meg. Jeg hadde selvfølgelig litt nerver, men det var utelukkende positive nerver. Man skal være litt spent når man skal gjennomføre en konsert. Og jeg var veldig godt forberedt mentalt. Det viser meg hvor utrolig viktig det er for meg å forberede meg mentalt. Jeg visualiserte opplevelsen veldig mange ganger på forhånd inni hodet mitt. Det høres kanskje veldig rart ut, men det fungerer veldig bra for min del. Jeg var godt forberedt, og jeg visste hva jeg skulle gjøre på den scenen. Jeg hadde laget en god plan, og jeg fulgte den gjennom hele konserten.

Jeg var nødt til å ha noter med meg på scenen. Jeg vet at det kanskje er litt uprofesjonelt. Men jeg klarer meg ikke uten. Så jeg og mannen min hadde laget et godt system i en svart perm. Jeg sliter veldig med hukommelsen min, så det var ikke mulig for meg å gjennomføre uten notene. Dessuten har jeg kun lært å spille piano det siste året, så jeg kan ikke forvente at alt sitter i hodet enda. Men det var viktig for meg å ha planlagt hele konserten på en fin måte. Det gjorde meg veldig trygg. Jeg har lært det til en annen gang. Det er slik jeg må ha det. Jeg håper inderlig at det ikke blir så veldig lenge til neste konsert her i Mandal. Jeg må bare samle litt krefter, så er jeg klar igjen. Men jeg må passe på meg selv, og ta meg tid til å hvile litt. Jeg kjenner at jeg er veldig stolt over min egen innsats. Det har vært en veldig lang reise. Jeg har jobbet knallhardt med meg selv de siste årene, og det tar på.

Jeg koste meg på scenen. Jeg kjente at dette var riktig for meg nå. Jeg har blitt enda mer trygg på at dette er min oppgave. Jeg skal bruke min formidlingsevne på en god måte fremover. Jeg skal jobbe med foredrag og konserter. Jeg gleder meg veldig mye, og håper at der åpnes enda flere dører for meg fremover. jeg skal i hvert fall gjøre det som jeg kan for å få mer fremgang!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg