Mine tanker etter konserten!

 

Nå er det noen dager siden jeg hadde konserten min i Egersund. Jeg har hatt mange følelser og tanker etter denne kvelden. Jeg kjenner på en mestringsfølelse som er veldig god å ha med seg videre. Jeg vet at jeg hører til på en scene. Det har jeg liksom landet veldig trygt ned på. Jeg skulle selvsagt veldig gjerne hatt enda flere mennesker i salen, men er veldig takknemlig for hver enkelt som kom! Jeg kjente på en varme som jeg alltid skal ha med meg videre. Det er deilig når man har jobbet så mye med et prosjekt, og så komme seg velberget gjennom det. Jeg har absolutt veldig lyst til å flere konserter, men vil nå fokusere på mitt nye hjemsted. Jeg ønsker å komme mer i gang med musikken her i Mandal, og resten av Sørlandet. 

Jeg slet med astmabronkitt i de siste ukene før konserten. Jeg hadde derfor veldig vondt i lungene mine lørdag kveld og natt. Det føltes litt som om jeg hadde løpt et langt løp. Jeg lever jo med astma, så det er ikke noe ukjent for meg å slite med lungene. Men det var en rar følelse av slitasje denne kvelden. Heldigvis forsvant det etter et lite døgn, og jeg er i veldig fin form nå. Jeg har vært ganske sliten og mørbanket i kroppen. Men nå er det i ferd med å slippe taket. Det var uansett verd det, og jeg er stolt over min egen innsats. Jeg kom meg gjennom hele programmet på en veldig god måte. Det gjør inntrykk når man får stående applaus etter endt konsert!

Jeg har tatt mange steg det siste året! Det er en spennende reise som jeg er i gang med sammen med mannen min og ungene mine. Jeg vet ikke helt hvordan fremtiden blir, men jeg skal gjøre det jeg kan for å holde på med musikk og foredrag. Jeg har virkelig blitt tryggere på meg selv når det kommer til formidlingsbiten. Det føles veldig riktig å satse på det fremover. Jeg må fokusere på det som ligger foran meg, og finne en fin vei å gå. Jeg håper inderlig at min synlighet vil åpne mange dører etter hvert som tiden går. Jeg har en god følelse i kroppen min. Jeg vet hva jeg har lyst til å drive med. Det føltes veldig riktig å ha konsert. Jeg koste meg på scenen hvert eneste minutt! Det er en god erfaring å ta med seg videre i livet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg