Jeg føler meg mer feminin enn noengang!

Jeg har virkelig gått gjennom en stor forandring når det kommer til utseende og hår. Jeg har plutselig våknet opp, og fått se en ny verden. Jeg er blitt veldig glad i min nye hårfrisyre, og gleder meg veldig til håret blir enda lenger! Jeg føler meg ekstra fin når jeg sminker meg, og når leppestiften er rød! Jeg bruker helt frivillig 45 minutter på badet de dagene hvor jeg ønsker å ta full pakke med hår og sminke. Det hadde ikke skjedd for et år siden. Men nå er det både kjekt, spennende og veldig utfordrende for meg. Jeg føler meg plutselig feminin på en helt ny måte! Jeg merker at det påvirker min klesstil. Jeg tenker mye mer på hvordan jeg ser ut, og hvordan alt henger sammen. Det er nye tider for å si det på den måten.

Men jeg har fortsatt sminkefrie dager, og koseklær i garderoben. Man kan ikke alltid være helt på tipp topp. Jeg trenger de dagene også. Men jeg elsker følelsen som jeg får når jeg pynter meg. Jeg blir mer selvsikker. Jeg kan til og med føle meg vakker. Det er veldig rart å tenke slik for min del. For i mitt hode har jeg alltid vært veldig stygg. Sånn ble det når jeg fikk høre det ofte nok. Men nå har jeg et nettverk som oppmuntrer meg til å ta bedre vare på meg selv. Jeg lar meg selv få lov til å skinne, og ta min plass. Det føles veldig befriende og deilig. At jeg våger å gå ut med røde lepper. At jeg tillater meg selv å føle meg fri. det er en magisk følelse for meg. Jeg vil ikke miste den for alt i verden. Det er rett og slett en ny verden for meg. Jeg må bare erkjenne at jeg liker den veldig godt.

Det er godt når jeg kjenner at jeg lever! Det er fantastisk å se i speilet uten å gråte. Jeg skal nyte disse øyeblikkene hvor livet smiler til meg. For jeg vet at de mørke dagene kommer iblant. Da er det ekstra viktig å tenke på det som er godt. Jeg har blitt flink til å ta vare på de gode øyeblikkene i livet. Det handler om å se det som faktisk skjer rundt meg. Jeg kan finne mye glede i de små tingene. Det viser meg så mye som er godt og spennende i livet mitt! Det er veldig viktig for meg å finne de gode tingene som gir meg energi. Jeg må suge til meg alt det som er positivt. Jeg må fylle opp sjelen min med gode opplevelser og tanker. Jeg trenger den gleden som livet gir meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg