Jeg var nødt til å få puste!

Jeg har en tendens til å lage mange prosjekter på samme tid. Det hender at det blir vel mye på en gang. Det var det som skjedde nå også. Jeg begynte å føle meg kvalt inn i noe som jeg ikke maktet lenger. Jeg har derfor ryddet i mine ting, og funnet en motvekt som gjør at ting fungerer mye bedre allerede. Jeg måtte rett og slett tillate meg selv å ha det mer gøy! Jeg kan ikke være så veldig seriøs hele tiden, og kun tenke terapi i alt som jeg gjør. Det var på høy tid at jeg tok litt tak i dette. For jeg kommer meg ikke fremover hvis jeg ikke trives i livet mitt. Jeg har et annet fokus nå, og det kjenner jeg gjør veldig godt. Nå blir det litt av begge deler, og da kommer jeg meg gjennom det på en bedre måte.

Det er vondt å føle seg kvalt. Jeg kunne kjenne en krig pågå inni meg. Jeg hadde lyst til å gi mer blaffen, og bare være meg. Men så hadde jeg selv laget en slags fasade som kun handlet om terapi og psykisk helse. Det kan bli for mye av det gode, og det ble det. Jeg har fortsatt psykisk helse som min hjertesak. Men jeg må holde på med andre ting også. Noe som ikke er så veldig alvorlig hele tiden. Jeg gleder meg veldig til å utforske den delen av livet nå fremover. Jeg har kjent på det ganske lenge. Jeg må få inn mer lys i hverdagen min. Det kan ikke bare være fokus på det som har vært. Alt til sin tid, og nå kjenner jeg lysten til å komme meg videre i livet.

Det er deilig å kjenne at det hjelper meg! Jeg har det kjekt når jeg jobber med YouTube, og med mine hobbyer. Jeg har kost meg skikkelig de siste dagene, og jeg kjenner at det var riktig å endre fokuset litt nå. Jeg skal jobbe meg gjennom heftige ting fremover i terapien, så motvekt er veldig viktig. Jeg skal gi meg selv lov til å skinne i hverdagen. Jeg skal stelle ekstra godt med meg selv. Da blir jeg sterk!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg