Jeg skal nyte kvelden!

Nå er jeg veldig klar for å ha en koselig kveld her i Drammen! Jeg gleder meg veldig til å spise og prate med en veldig god venninne denne kvelden. Jeg har hatt en fin togtur, og jeg har rukket å slappe litt av. Jeg kjenner at det skal bli deilig med en rolig og fin kveld. Jeg trenger ikke så mye oppstyr på en helt vanlig bursdag. Men det er koselig å slippe å være helt alene. Jeg har skikkelig godt av å komme meg litt vekk hjemmefra iblant. Jeg trenger nye impulser, og å være sosial sammen med voksne mennesker. Jeg merker at dette gjør meg godt. Det er viktig for meg å mestre slike turer, og jeg kjenner at det går bedre og bedre for hver eneste gang. Det er noe eget å dra på tur alene. 

Nå skal jeg forsøke å legge vekk sosiale medier, og bare være tilstede sammen med min venninne. Vi møtes kun når jeg er i Drammen. Men desto hyggeligere er det når vi faktisk har muligheten til det. Jeg setter så uendelig pris på mine vennskap. Det er ikke en selvfølge at de består tidens tann. Men vi har et spesielt bånd, og forstår hverandre. Jeg har blitt veldig glad i de menneskene som fortsatt er i livet mitt etter alt som har skjedd. Det har vært veldig mange som forsvant av ulike grunner. Jeg skal derfor være helt tilstede, og nyte disse timene som vi har sammen nå. Jeg kan senke skuldrene, og bare kose meg i timene som kommer. Det er en deilig følelse!

I morgen venter mange timer med ny kunnskap. Jeg har en veldig rolig formiddag først, men så braker det løs. Jeg gleder meg veldig til å se gjengen igjen. Jeg blogger som vanlig hele helgen. Jeg gleder meg over å være på en liten “husmor ferie”!

Kjekt hvis Du vil se min nyeste vlogg på YouTube:

https://youtu.be/wWr8GmcSHd0

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg