Jeg må ta vare på huden min!

 

Jeg har aldri vært særlig flink til å ta godt vare på huden min. Det har aldri vært noe viktig for meg, og jeg har skydd kremer som pesten. Det er liksom bare noe kliss som jeg ikke har likt noe særlig. Men jeg har merket en endring på huden min som jeg ikke liker. Etter at jeg fikk revmatisme, så har jeg utfordringer med tørrhet og huden har blitt verre. Når jeg i tillegg bruker en del sminke, så merket jeg at huden i ansiktet ble flassete og i dårlig forfatning. Så nå har det  litt nødvendig med nødhjelp til huden min. Det er ikke likt meg i det hele tatt å bruke tid på dette hver morgen og kveld. Men nå er jeg altså i gang med å reparere huden min. Jeg har fått hjem hudprodukter, og jeg styrer i vei med ulike produkter. 

Heldigvis så fungerer det veldig bra, og jeg har ikke hatt noen allergiske reaksjoner. Jeg har vært veldig skeptisk, men jeg må nok erkjenne at det har sin effekt på huden. Jeg har blitt veldig mye mykere i ansiktet, og det føles faktisk veldig deilig. Det hadde jeg ikke trodd. Men nå vil jeg ta mer vare på meg selv. Det har ikke vært slik før. Jeg ønsker å være mer feminin, og være den kvinnen som jeg egentlig er. Ikke bare lage et hardt skall som ikke skal vise noe som helst. For meg er det en stor endring. Jeg har blitt en ny dame, og det er ganske merkelig for meg også. Jeg har mange nye ting som jeg bli vant til. Det høres sikkert veldig merkelig ut for andre. Men jeg har liksom plutselig oppdaget en ny verden.

Dette er ikke et reklameinnlegg. Jeg ønsker ikke å ha en slik blogg. Men jeg tenker at det er greit å skrive litt om min nye hverdag. Jeg har ikke vært så veldig interessert i slike ting som dette før. Men nå er det spennende for meg, og jeg vil ta mye bedre vare på meg selv fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg