Jeg vil ha min egen stll, og være stolt over den!

Jeg har lenge lett etter inspirasjon på YouTube når det kommer til mote for oss som bruker litt romslige størrelser. Men faktisk så klarer jeg ikke å finne noen norske som driver med dette. Jeg tok faktisk kontakt med Kaja Marie, en norsk motevlogger som jeg følger. Hun hadde faktisk ikke heller kjennskap til noen norske youtubere som drev med mote i romslige størrelser. Det fikk meg til å tenke, og jeg funderer nå på å jobbe litt med dette på min kanal. Jeg vil ikke ha en ren mote kanal. Men jeg kan kanskje gi noen tips fra min hverdag når det kommer til antrekk også. Jeg har nemlig et mer hverdagslig fokus å min kanal på YouTube. Det handler om psykisk helse, men jeg lar dere se mer av min hverdag der enn her på bloggen. Jeg tror derfor at jeg kommer til å dele mer av dette der. Jeg mener at det bør være noen som kan inspirere oss som er litt større også.

Jeg vil ha min egen stil, og jeg vil være stolt over den! Jeg ønsker å ha klær som gjør meg feminin, men likevel bevarer min personlighet. Jeg har endret meg veldig mye de siste årene, og det merker mine omgivelser godt. Jeg bruker masse tid på å finne inspirasjon på internett når det kommer til klær, sko og sminke. Det har åpnet seg opp en helt ny verden for min del. Det er veldig rart, men føles veldig riktig nå. Min kjære mann mener det er en viktig del av frigjøringen  fra mitt negative tankesett angående eget utseende. Så jeg har heldigvis god støtte derfra, selv om han flirer  litt av meg iblant. Jeg kan nemlig ligge en hel kveld, og bare se på slike ting på internett! Det var ikke sånn før for å si det mildt! Men jeg koser meg, og jeg føler meg endelig klar for å skinne litt! Jeg håper at Dere unner meg denne gleden, og det er en spennende reise for meg personlig.

Jeg brukte fine klær da jeg jobbet i klesbutikk. Men det var kun på grunn av jobben min. Jeg var engasjert i jobben, men inni meg var det helt kaotisk på det tidspunktet. Jeg tenker tilbake, og vet at jeg ikke var i vater i de årene de. Jeg tror kanskje mote har ubevisst minnet meg for mye om de årene der. Nå har jeg kommet meg gjennom mange prosesser, og er klar for å ta bedre vare på meg selv. Jeg har lyst til å føle meg vakker. Jeg vil være feminin. Jeg har glede av å ha dette som en hobby. At jeg nå tar bedre vare på meg selv, skaper en positiv effekt for resten av familien også. Det er nemlig veldig viktig at mamma føler seg fin!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg