Tusen hjertelig takk!

Denne uken har jeg virkelig kjent på mange følelser i kroppen min! Det har vært en uke som jeg har gruet og gledet meg til. Jeg har visst ganske lenge at jeg skulle være i Norsk Ukeblad denne uken her. Jeg har kjent på sommerfugler i magen, og har vært veldig spent på reaksjoner. Men jeg har kun fått flotte tilbakemeldinger på intervjuet. Det er jeg veldig glad og takknemlig for! Det har vært en veldig god uke for min del, men jeg kjenner at jeg er sliten. For man er liksom litt på beredskap. Vet liksom ikke om der kommer ting i kjølvannet som man må håndtere der og da. Det var veldig rart å se seg selv på trygg i et slikt magasin. Men jeg er stolt over meg selv, og at jeg faktisk våger å gjøre dette. Det er ikke så enkelt som dere kanskje tror. Det koster meg å være åpen. Men verdien som jeg får igjen er mye større!

Så jeg vil veldig gjerne få si tusen takk til alle dere skjønne mennesker som har sendt så fine ord til meg! Det gjør meg oppriktig glad i hjertet mitt. Jeg forsøker å ta inn de ordene i hjertet mitt. Jeg merker at det er litt overveldende for min del. Men jeg skal jobbe med dette fremover. Det er stas for meg å merke den varmen som dere gir meg! Jeg er svært heldig som får en slik respons på dette. Jeg skal fortsette med å jobbe for åpenhet rundt psykisk helse. Det er en veldig viktig jobb som aldri tar slutt. Jeg håper at min åpenhet kan inspirere andre. For vi trenger ikke å skjemmes over vår psykiske helse. Det er faktisk veldig viktig for meg å kunne være stolt over eget liv. Ja, jeg har en psykisk diagnose. Men jeg er et vanlig menneske som har en tung ryggsekk. Det er ikke verre en det! Jeg håper at vi sammen kan lage et samfunn hvor fysisk og psykisk helse står likestilt!

Hjertelig tusen takk for alle gode ord! Takk for all den kjærlighet som kommer min vei! Dere skal vite at jeg setter enormt stor pris på hvert eneste ord! Dere er faktisk med på å gjøre meg friskere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg