Spennende å skape noe eget!

Jeg har valgt å satse på meg selv i fremtiden! Jeg har valgt en å skape min egen arbeidsplass. Det er til tider ganske skummelt, og man vet liksom ikke helt hvordan dette kommer til å gå fremover. Men jeg føler meg helt sikker på at det vil løsne for meg med tiden. Jeg er så heldig som får lov til å satse på egen ferdigheter. Jeg har fått tommel opp fra både næringshagen og NAV. Det gjør meg stolt, og jeg føler at de har troen på mine ferdigheter. Jeg føler meg veldig heldig som kan få lov til å skape noe helt eget. Jeg har mine erfaringer i livet, og jeg ønsker å bruke dem fornuftig for å hjelpe andre mennesker. Det er kanskje ikke den enkleste veien å gå, men det føles veldig riktig for meg.

Jeg elsker å skape noe som her helt mitt! Det vil bli en lang reise, og jeg kommer til å møte på dager hvor tvilen vil være stor. Men jeg har ikke noe å tape på dette. Jeg har en formidlingsevne, og den ønsker jeg å kunne bruke på min egen måte. Jeg er glad for å ha oppdaget denne siden ved meg selv. Det kommer en dag hvor jeg skal se tilbake på livet mitt, og da vil jeg vite med meg selv at jeg gav det en skikkelig sjanse! Det er ikke noen som vet hva som venter på oss. Vi må bare ta en dag om gangen, og stole på egen ferdigheter. Jeg skal jobbe meg fremover, og så gjenstår det å se hvordan det ender. Det viktigste for meg er å ha stolt på magefølelsen.

Jeg vil være en ressurs i samfunnet! Gjennom min blogg, vlogg og foredrag skal jeg gjøre akkurat det. Jeg vet at det kommer til å ta tid. Men jeg skal komme meg gjennom det, og en dag vil det bære frukter. Jeg må være en tålmodig sjel, og jobbe iherdig mot en god hverdag. Nye dører åpner seg etter hvert som tiden går, og jeg gleder meg til å se hva som ligger foran meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg