Solen får meg til å blomstre!

Jeg elsker følelsen av vår og sommer! Jeg blir så utrolig glad når solen skinner, og sommerfølelsen virkelig slår til. Når jeg kan vandre rundt i Mandal sentrum, og virkelig nyte idyllen. Se hvordan solen skinner i sjøen langs bryggekanten. Man får en så inderlig god følelse i kropp og sjel når det blir varmere i luften. Jeg har virkelig blitt veldig glad i disse dagene. Jeg har vært mye utendørs, og jeg både filmer og tar bilder. Jeg koser meg med å se på blomster som vokser frem overalt, og jeg legger merke til små detaljer. Jeg merker at fokuset blitt har blitt annerledes! Jeg kjenner at kroppen min reagerer positivt på sommervarme, og det bare elsker jeg. Jeg har gått rundt, og bare smilt til verden. Tatt på meg sommerkjoler, og kjent på gleden over livet. Jeg merker at dette var etterlengtet, og at jeg virkelig ser verden på en ny måte.

Jeg merker at det har skjedd en stor endring med meg det siste året. Jeg har følelser som jeg ikke kjenner igjen. Jeg kan bli glad av helt andre ting nå enn tidligere. Jeg nyter øyeblikkene på en helt annen måte nå. Det handler om å samle inn positiv energi. Jeg vet nemlig at de vanskelige dagene fortsatt kommer i livet mitt. Da er det ekstra viktig å ha fått laget seg en minnebank av positivitet og glede! Jeg suger til meg det som er godt, og unner meg glede i de minuttene. Jeg har et annet fokus i livet mitt nå. Det handler om å finne en balanse i livet som er godt. Finne de små gledene i hverdagen. Være snill mot seg selv, og faktisk gi seg selv lov til å blomstre. For meg har det virkelig vært utfordrende. Når man kjenner at man vil sprenge seg selv ut av et vanskelig mønster, så krever det mot og krefter. Jeg har frigjort meg selv, og nå er jeg en feminin kvinne som nyter livet!

Jeg har en annen følelse i kroppen denne våren! Jeg kjenner på en glede som jeg ikke kan beskrive. En lettelse over å endelig våge å være meg selv. Jeg tar godt vare på meg selv, og jeg tillater meg å vokse. Det handler om både indre og ytre faktorer. Jeg har ikke kjent på dette før, og det er veldig spennende. Jeg gleder meg til å utforske livet mitt fremover!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg