Jeg trenger sommervarme!

Hele kroppen min lengter etter skikkelig sommervarme nå! Jeg elsker de dagene hvor solen virkelig skinner, og man kan merke at den faktisk varmer oss. Jeg merker at jeg gleder meg veldig til sommeren, og håper at den blir veldig god og varm. Jeg er blitt en skikkelig frysepinn, så er ganske utfordrende nå mens jeg venter på skikkelig varme. Jeg vil kle meg sommerlig, men så ender det opp med at jeg fryser. Jeg har forsøkt meg med capribukser et par ganger allerede, og det endte med skikkelig kalde føtter som måtte varmes under pledd. Jeg har så utrolig dårlig blodsirkulasjon, og det gjør meg veldig fort kald. Men jeg skal nyte sommeren når den først kommer. Jeg må forsøke å tilvenne kroppen min den temperaturen som faktisk er ganske ok. 

Å være revmatiker er noen ganger ganske frustrerende for meg. Kroppen min reagerer veldig sterkt, og jeg har fått mange ting som jeg må forholde meg mer til. Det betyr også at kleskoden min blir annerledes. Jeg må holde kroppen min varm, og ull er en viktig ting. Jeg håper at sommeren kan gjøre meg godt, og at den kan mykne opp kroppen min litt. Jeg gleder meg til å kunne være utendørs, og gå med shorts eller skjørt uten å fryse i hjel. Vi får ta imot den sommeren som vi får, og jeg har lært meg til å nyte de gode øyeblikkene i livet. Jeg vet nemlig at finværet ofte forsvinner veldig kjapt.

Jeg planlegger å være ganske mye ute denne sommeren. Vi skal stort sett være hjemme i sommerferien dette året her. Det er ikke så veldig spennende med camping for øyeblikket, så dermed må vi ta hensyn til ungene. Men jeg skal kose meg her i den sørlandske sommeridyllen. Jeg ser virkelig frem til å en sommer med sol og varme, is og blide ansikter! La oss krysse fingrene, og håpe at denne sommeren blir bra!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg