Vil Du følge meg på sosiale kanaler?

Jeg er veldig aktiv i mange sosiale medier. Det er veldig koselig når flere og flere følger med i min hverdag. Jeg har valgt å være åpen om min hverdag, og det medfører økt synlighet i sosiale medier. Jeg har hatt bloggen min ganske lenge nå, og har en stabil gjeng som følger meg her. Men jeg blir veldig glad dersom Du har lyst til å følge meg på mine sosiale medier. Så derfor tenkte jeg å informere litt her på bloggen min om det. Jeg er aktiv på Facebook Instagram og Linkedln. Jeg har også Snap Chat, og skal komme mer i gang med det. Det er ikke alltid jeg bruker navnet mitt som profilnavn, så derfor skal jeg informere dere  i dette innlegget.

På Instagram har jeg valgt å ha en konto som heter WeLG Foredrag. Der poster jeg bilder fra hverdagen, og jeg det jeg driver med. Jeg håper på flere følgere der, så Du er hjertelig velkommen til å finne meg der. På Facebook har jeg en åpen profil på Wenche Larsen Gundersen, og en profil på WeLG Foredrag. Blir veldig glad dersom Du blir med der også! Jeg har kommet veldig godt i gang på Linkedln, og har rundet utrolig 20 000 følgere! Det er helt utrolig hvordan det har ekspandert i størrelse der. Jeg har følgere fra hele Norden. Men det er bare å henge seg på der også! På Snap Chat heter jeg Wencheblogg. Veldig kjekt dersom vi blir en god gjeng der også!

Jeg liker å jobbe med sosiale medier. Det er veldig spennende å kunne nå ut til så mange mennesker på en gang. Jeg har jobbet veldig aktivt for å komme meg videre i livet. Utrolig nok så har det å jobbe med disse kanalene hjulpet meg gjennom mye rart. Jeg gjør kanskje ikke mine ting på en “vanlig” måte. Men jammen kommer jeg meg videre i livet, og jeg står på mine egne bein. Jeg har væt gjennom veldig mange stormer, men det har blitt en god ting ut av det. Jeg har nemlig funnet en måte å holde meg i aktivitet på selv om jeg er syk. Tenk så utrolig digg det blir når jeg kan se tilbake, og se at jeg laget meg min egen jobb helt selv!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg